Bazen boşlukta ve çaresiz hissediyorum. Her şey çok belirsiz değil mi bu yaşlar için?

Atanamadım, sevgilimin de önü belirsiz ne olduğu belli değil mesleği belli değil benden küçük zaten normal karşılıyorum bunu. Evlenemeyiz de. Hiçbir şeye yeşil tik kıyamıyorum yani

Bazen boşlukta ve çaresiz hissediyorum. Her şey çok belirsiz değil mi bu yaşlar için?
Cevapla