Sizde kendinizi zaman zaman boşlukta hisseder misiniz?

Her nedense son iki gündür böyleyim. Bir şeyden keyif almıyor, kafamı bir türlü toplayamıyorum. Gerçekleşen herhangi bir olumsuz olay olmamasına karşın, aşırı hissiz, tepkisiz, kendimi adeta bir boşluktaymışım gibi hissediyorum.
Acaba bu sizede oluyor mu?
Çok keyifsizim.
Çok keyifsizim.
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinizin o koca yüreklerine sağlık. Seviyorum sizleri güzel insanlar. Gönülleriniz dert görmesin. ❤️
Sizde kendinizi zaman zaman boşlukta hisseder misiniz?
Cevapla