Neden kaçıyorsun? Bu soruyu kendine sorsan cevabı ne olurdu?
- Kimi eşinden
- Kimi mutsuz ailesinden
- Kimi kardeşinden
- Kimi evladından
- Hatta Kimi kendinden kaçıyor
Sen neden kaçıyorsun ❓️
Neden kaçıyorsun? Bu soruyu kendine sorsan cevabı ne olurdu?
Sen neden kaçıyorsun ❓️
Bu kaçmak değil aslında, çaba gösterip karşılığını alamadığın için her davranışta insanın hevesi de isteği de kırılıyor. Çabalayan yorulunca adı kaçtı olmamalı.
Teşekkürler
Kaçmıyorum her zaman için üzerine giderim sorunlarımın. kaçmak zaten çözüm değil sorunları ertelemek demektir ve ne kadar kaçarsanız kaçın o sorun sizi yine de bir gün bulacaktır. bu yüzden de sorunları ben her zaman için zamanında çözerdim geriye bakmazdım
Kaçmak çözüm değil ama herkes kaçıyor işte bi şeylerden belkide yüzleşmek istemediklerinden belkide kabullenemediklerinden..
Bendeki kaçış değilde yoksaymak. Belkide kaçışı yoksaymakla kamufle etmek bilemiyorum..
Farkındalık güzel 👍
Cevap
0Cevap
Güçsüzüm
Kendini bilmek iyi bir başlangıçtır.
Adım atarsan gerisi gelir.
Serpil Ciritçi yi izle istersen.
Evet çok etkilide olur.
Rica ederim, gerçekten benim hayatımı değiştirmese kimseye önermezdim.
Bazen gitmen gerekir ya ondan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?