Nasibiniz olan kisiye bu soruyu nasil sorarsiniz?

Yaklasik 6 ay oncesinde bir vasita ile dediler ki "bizim medrese talebelerinden birisi var. Sana uygun gördük. Kendisi de alip olmak ister" dediler devaminda da Velhasıl kulagima geldigine gore de psikolojik olarak ufakta olsa bir takintisi varmis. Ne oldugunu sordugumda bahsetti ama unuttuk dediler. Kimse ne oldugunu demedi. Uzunca araciyla konustum ve istemedigimi belirttim. Ama ben hayir dedigimden beri ruyalarimda onun feryadi hic gitmez. Gel zaman git zaman yuregime acisi dusmustu ki sabahina sosyal medyadan bana mesaj atmis. Beni bilerek mi bilinmez "sensin o nasibim. Bilirim sende bilirsin. Dualarimin karsiligi sensin." Diyip duruyor. Aramizdada uzun uzun sohbetler daha gecmedi.

Velhasıl demem o ki firsat bu firsat psikolojik rahatsizliginin ne oldugunu ogrenmek isterim ama nasil sorulur bilmiyorum. Siz olsaniz nasil incitmeden sorardiniz...

Nasibiniz olan kisiye bu soruyu nasil sorarsiniz?
Cevapla