Yaklasik 6 ay oncesinde bir vasita ile dediler ki "bizim medrese talebelerinden birisi var. Sana uygun gördük. Kendisi de alip olmak ister" dediler devaminda da Velhasıl kulagima geldigine gore de psikolojik olarak ufakta olsa bir takintisi varmis. Ne oldugunu sordugumda bahsetti ama unuttuk dediler. Kimse ne oldugunu demedi. Uzunca araciyla konustum ve istemedigimi belirttim. Ama ben hayir dedigimden beri ruyalarimda onun feryadi hic gitmez. Gel zaman git zaman yuregime acisi dusmustu ki sabahina sosyal medyadan bana mesaj atmis. Beni bilerek mi bilinmez "sensin o nasibim. Bilirim sende bilirsin. Dualarimin karsiligi sensin." Diyip duruyor. Aramizdada uzun uzun sohbetler daha gecmedi.
Velhasıl demem o ki firsat bu firsat psikolojik rahatsizliginin ne oldugunu ogrenmek isterim ama nasil sorulur bilmiyorum. Siz olsaniz nasil incitmeden sorardiniz...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer