
Zayıf yönleriniz hep sizde mi saklı yoksa başkalarına da gösteriyor, söylüyor musunuz?

Zayıf yönleriniz hep sizde mi saklı yoksa başkalarına da gösteriyor, söylüyor musunuz?
Evet çekinirim daha doğrusu çekinmek değil de gerek duymam pek. Değer verdiğim bir kaç insan bilir zayıf yanlarımı Ha bi de boşluğuma gelirse belki... Gerçi öyle zamanlarda toparlanır toparlanmaz pişman oluyorum ama 🤷🏻♀️
Kimseye göstermezdim ben. sadece sevdiğim güvendiğim kişiler olursa onlara söylerdim ama bu da çok zor bu dönemde özellikle güvendiğiniz kişiler bile daha sonra yalancı çıkabiliyorlar maalesef. bu yüzden de özellikle bu benim zayıf yönüm demem. güçlü yanlarımı da söylemezdim.
Soru sormuş iki gözümün çiçeği 🤭😍
Zayıf yönlerimi göstermeyi, birilerine dert yanmayı, acınmayı, birilerine ağlamayı sevmiyorum. Canım yansa bile şuram acıyor demedim hiç. Belki yapı gereği, belki çağın gereği...
Cânım 💜
Bu konuda da aynı olduğumuzu tahmin etmiştim 🤗
Zayıf yönlerini saklamak çekinmekten olan bir şey değil bence. Yaralı ve kırık bir kalbi olan birinin aldığı önlemdir. Gün gelir seni zayıf yönlerinden vururlar, onları gizlemek çok daha iyidir.
Cevap
3Cevap
Özellikle "bak bu da benim yumuşak karnım" demem hic bi durumda.. ancak ben güçlü yanları olduğu kadar kusurlu ya da eksik taraflariyla da "ben" olabilmis biriyim.. ben kabullenebildikten sonra baskasina göstermekten cekinmem bunu..
Göstermem tabi ki. İnsanlar önce ordan vuruyor çünkü. Canını yakmak istedimi türlü yollarla o yarayı kaşımaktan çekinmiyorlar
Bile isteye burası benim yaram demem. Ama sorarım denk geldilerse ya da farkına vardılarsa çünkü hatalarımı onlar kadar iyi göremem ‽
Göstermek istemem, bilmelerini istemem.
Bu arada konuyla alakası yok fakat sizin instagram kullanıcı adınız da mı bu nick? Tabi varsa.
Kesinlikle. Her geçen gün bunun ne kadar gerekli olduğunu da anlıyorum.
Bu devirde göstermeyeceksin. Anca çok yakınına... O da ezip geçerse kader kısmet
Ben hayır insanlar evet
Hayır göstermem.
E tabi sen
Saklıyorum.
niye göstereyim ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?