Cildinizdeki kusurları makyajla kapatır mısınız yoksa cilt kusurlarınızı saklamaz mısınız?

Cildinizdeki kusurları makyajla kapatır mısınız yoksa cilt kusurlarınızı saklamaz mısınız?

Hayır tabi ki de hissetmiyorum çünkü beni seven böyle sevsin ayrıca elimizde değil bazı kusurlarımız.. tabi ki herkes mükemmel olmak ister ama o kadar şanslı değiliz
Maalesef değiliz ben de aynı fikirdeyim seven böyle sevsin
Uykusuz kaldığımda veya hasta olduğumda şu an olduğu gibi, göz altlarım çöker ve daha soluk benizli olurum. Mecburen kapatıyorum. Çünkü görüntü beni rahatsız ediyor. Ama normalde kapatıcı kullanmam.
Cevap
4Cevap
Hayır hissetmiyorum kusurum yok
Kapatmam cildimi seviyorum her şeyimi seviyorum kusurlarımla
Ben de öyle
Kusurlarimizla güzeliz
Hayır hepsini gizlemek zorunda değilim ama kapatıcı falan iyi oluyor.
Evet gerçekten iyi oluyor
Makyaja karşıyım kendim için kullandığım bir makyaj malzemesi ruj du. Onu da çifte standart batı veya çin zalimi yüzünden almıyorum.
Hayır, benlerim bile belli zaten.
Daha ne olsun :)
Yok ya kasmıyorm kendimi
Sende yok ki zaten cilt kusuru :)
Saol canm
Rica ederim ❤️
Allaha şükür bebek poposu gibi yüzüm var np yani
Sivilcem var kapatmak istiyorum ama kapattıkça daha çok çıkıyor
Saklayacak birşeyim yok
Maalesef bazı fiziksel özelliklerimiz bizim elimizde değil bu yüzden saklayabiliyoruz kötü hissettiğimizde ama önemli olan onları kabul etmek ve aşırı kafaya takmamak
Bazen yapıyorum bende o işi
Banyodan sonra nemlendirici sürüyorum
O genel bakım
Cilt kusurum yok
İnanalım mı :p
Ara gör 😅
Allah ne verdiyse göstermeye devam. 🤣
Saklamıyorum ama memnun da değilim.
Sorunlu değil cildim en övündüğüm yüzümde..
Hayir
Hayır 🤷🏽
hissetmiyorum
Evet sivilce vs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?