Bi insan çok seviyorken neden aldatma ya da başkaları ile de olma isteği duyabilir?

Çok seviyorum ama aldattım nedeni yok büyük boşluktayum çevremde kimse yok kendisi yurt dışında ve çalışıyor bende çalışıyorum ondan hariç hiçbir sosyal hayatım yok sürekli mutsuz ve üzgünüm yorgunum benim için onca şeyi göze alan para biriktirip gelince evleneceğim adamı 2 defa canım yerine koydum yalanlar söyledim

Sonra hepsi gün yüzüne çıktı pişmanlıktan öleceğim napacağımı bilmiyorum. Asla bir daha beraber olamayacağız

Bi insan çok seviyorken neden aldatma ya da başkaları ile de olma isteği duyabilir?
Cevapla