
öldürmedi belki. o son kurşun saplandı böğrüme nefesimi kesti ama öldürmedi şimdi ince ince sızlıyor yaram ve kanıyor.. ölmedim ama yaşıyorum nefes alıyorum ama ne için hayattayım bilmiyorum..
Sonra o neden öyle oldu diye sorguladım çok fazla cevabı bulamadım bin defa sorsan da bazı şeylerin cevabı yoktur olması gereken olmuştur ölmesi gereken ölür ve bazen de yaralı kalırsın işte acı çekersin ve bu acıyı dindirmesi gereken sensindir..
Acılarını duyan sana iyi gelen destek olan birileri olması o anda iyi gelebilir bir destek geçecek diyen birileri olmalı bence..
çektiğiniz acıyı duyan birileri var mı peki o acıları dindirebilirler mi? yoksa siz kendiniz mi iyileşirsiniz
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 