Çektiğiniz acıyı duyan, acınızı dindirmeye çalışan birileri var mı?

Çektiğiniz acıyı duyan, acınızı dindirmeye çalışan birileri var mı?

öldürmedi belki. o son kurşun saplandı böğrüme nefesimi kesti ama öldürmedi şimdi ince ince sızlıyor yaram ve kanıyor.. ölmedim ama yaşıyorum nefes alıyorum ama ne için hayattayım bilmiyorum..

Sonra o neden öyle oldu diye sorguladım çok fazla cevabı bulamadım bin defa sorsan da bazı şeylerin cevabı yoktur olması gereken olmuştur ölmesi gereken ölür ve bazen de yaralı kalırsın işte acı çekersin ve bu acıyı dindirmesi gereken sensindir..

Acılarını duyan sana iyi gelen destek olan birileri olması o anda iyi gelebilir bir destek geçecek diyen birileri olmalı bence..

çektiğiniz acıyı duyan birileri var mı peki o acıları dindirebilirler mi? yoksa siz kendiniz mi iyileşirsiniz

#DengesizBirAdam

Çektiğiniz acıyı duyan, acınızı dindirmeye çalışan birileri var mı?
Cevapla