19 yaşındayım ve daha öncesinde hiç toplum içinde saçımı açmadım, makyaj yapmadım, elbise giymedim.
Şimdilerde bunları yapmak istiyorum ama çekiniyorum, ne yapmalıyım? İçimde kalacak ya ne bileyim bazen de kapanmak istiyorum ama cesaret edemiyorum. İşe yaramaz bir korkak mıyım? 😔
Kendimde fiziksel değişiklikler yapmaktan çekiniyorum, nasıl aşarım?
alışırlar o zaman.. çevrene göre hareket edersen dediklerini yapamazsın.. çünkü kafanda onlar ne der olayı var.. kendi kafana göre hareket edersen umursamazsın ve sana keyif verici bir durumsa tadını çıkarırsın..
Üniversite de vardı senin gibi arkadaşımız birgün çat diye açıldı bizde gereken iltifati yaptık özgüveni. Vardı sadece destek olduk içinden nasıl geliyorsa öyle davrannnn
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Umarım ben de açılırım çat diye ama kimse önemsemiyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
İnsanlar her şeye laf ediyor zaten, fobiden kurtul istediğini dene çok yalnız bırakılacaksın bazen de aşağılanacaksın ama matrixten uyanmış olacaksın
Off fena aydınlandım ahahah ama iyi dedin haklısın
Hakkında bilgim yok o yüzden dediğimi uygularken hayatını baz al rica ederim
Hıhım tamam
bunlar normal günlük şeyler olduğu için aslında kime aa bu makyaj yapmış saçını açmış demeyecek o yüzden rahat ol bence.
Öyle diyorsun ds çevrem beni hiç öyle görmedi kiii
alışırlar o zaman.. çevrene göre hareket edersen dediklerini yapamazsın.. çünkü kafanda onlar ne der olayı var.. kendi kafana göre hareket edersen umursamazsın ve sana keyif verici bir durumsa tadını çıkarırsın..
Haklısınn
Umarım başarırım biraz youtube'da psikolog videoları izleyeyim 😆
istedikten sonra yaparsın :)
Sağ olll
Üniversite de vardı senin gibi arkadaşımız birgün çat diye açıldı bizde gereken iltifati yaptık özgüveni. Vardı sadece destek olduk içinden nasıl geliyorsa öyle davrannnn
Umarım ben de açılırım çat diye ama kimse önemsemiyor
Ben önemserim
Çevremdekiler işte ama sağ ol
Bir kadın dısardan biyerden ilgi duyuluyorsa her yönüyle yansır hayatına o farkı da çevresine fark ettirir sende sağ ol:)
Haklısın 😔
Konuşmak isterse. Yazabilirsin
Hayır korkak değilsin kendini suçlama
Ben suçlamasam dahi insanlar beni ayaküstü dahi yargılıyor. Yoruldum.
Sktrsn gitsinler sen şuandan itibaren seni aşağı çeken sana kötü hissettiren kimseyle görüşme kesinlikle
İzole etmeliyim o halde kendimi toplumdan. Bana iyi hissettiren kimse yok.
Nerede yaşıyorsun
Yozgat.
Orada açılsan laf yersin bence açılmadığın için değil 😀
Açılmak da ne? Ben kapalı değilim ki 😅
İnsanlar niye seni yargılıyor benim hatlar karıştı ya😀
Sosyal fobik olduğum için 😃
Haha neden sosyal fobiksin
Bilsem
Üniversiteye gidiyor musun
Evet.
Üni de mi yozgatta
Hayır başka küçük bir şehir yine. Hangi şehir olduğu bana kalsın.
Büyürsehirler seni açar evden küçük yerlerden uzaklas biraz
Gidebileceğim bi yer yok. Evden çıktığım da yok zaten.
Neden evden çıkmıyorsun iş falan bulsan çalışmaz mısın mesela
Üniversite ogrencisiyim. Yurttan cikmiyorum. Calismadim hic.
Çıkman lazım çalışman lazım
İlginç bir kardeşsin
Niye ki :(
Bence kendini nasıl hissediyorsan öyle yapmalısın
Cesur değilim. Şu yaşıma kadar o kadar yargılandım, ayıplandım ki dahasına katlanmak istemiyorum ve her türlüsünden kaçıyorum
Yargılancak ne oldu ki merak ettim
Sosyal becerilerim yetersiz ve bu hep böyleydi. Sürekli yargılıyorlar.
Yardım etmeyi deneyense yok.
Senin kendi düsüncen daha önemli
Haklısın da yoruluyor insan sürekli dıştan kötü sözler duyunca. Bugün annem dedi ki, böyle geldin böyle gideceksin senden adam olmaz.
Sen kaç yasındasın sen ne dedin
19 yaşım ve ne diyeyim, öleyim de kurtul dedim.
öyle düsünme iyi düsün iyi olsun nerelisin sen
Yozgat
Üzme kendini boş ver bir şey olunca yazarsıın bana öyle canınıda sıkma
Düzelmek istiyorum artık
Masum kız
Ne demezsin
Masum ve günahsız
Hmm öyledir kesin
Sıfır günah
Keşke
Yoksa işledin mi
Sence 😃
Bence zerre günah yok sende
Bence günahtan başka şey yok bende
İnanmam asla
Bu senin problemin
Sen çok masum temiz bir kızsın eline erkek eli değmemiş hatta oda na erkek sinek girmemiş
He dayı sus bi
Yegenim seni çok merak ettim
Korkaksın böyle kal
Sağ ol.