Kibirli olmadığım halde insanlar neden beni kibirli sanıyor?

Karakter olarak kendimi özetlemek gerekirse ; Sevdiğim insanlara karşı çocuk gibi sevmediğim insanlara karşı buz gibi oluyorum. Hatta sevmediğim birini görünce 💩💩💩 görmüş gibi oluyorum. :) Kimseden nefret edecek, kin güdecek kadar önemsemiyorum zira gerek yok çünkü değmeyecek insanlara vaktimi, enerjimi verecek kadar enayi değilim :)

Fakat yeni tanıştığım insanlar beni egoist, kendini beğenmiş ve kibirli sanıyor. Bilmiyorlar ki pambık şeker gibi yumuşak bir kalbim var :)
Kibirli olmadığım halde insanlar neden beni kibirli sanıyor?
Cevapla