Insanlar bana kibirli diyor, napmaliyim?

Duz dursam bile havali kibirli diyorlar. Sacim gozumun onune geliyor onu arkaya yolluyorum ona bile hava yapiyorsun diyorlar. Makyaj bile yapmam. Durusum bu napabilirim diyorum. Kalbimi kiriyorlar taniyinca hic oyle biri degilmissin diyenler oluyor. Hic arkadasim bile yok arkamdan dedikodumu yapiyorlar. Kimse demiyor bu kiz uzgun mu de sessiz. Kibirli diye bizle konusmuyor diyorlar. O kadar incitici ki kendimi cok yalniz hissediyorum hic arkadasim da yok. Ne sozlerimle birini incittim ne dedikodusunu yaptim. Hep incindim ama.

Insanlar bana kibirli diyor, napmaliyim?
Cevapla