Dışarı çıkınca çok üzülüyorum nasıl anlatırım bunu?

Dışarı çıkınca yaşıtlarıma bakıyorum hep mutlu şık giyinmiş ya okuyorlar ya çalışıyorlar ya da erkek arkadaşlarıyla birlikte geziyorlar kendimi hep eksik ve ezik görüyorum
Dışarı çıkınca çok üzülüyorum nasıl anlatırım bunu?
Cevapla