21 yaşındayım ve çok cahilim. Ne eleştiri yapabiliyorum ne de herhangi bir konuda fikir belirtebiliyorum. Ne yapacağım?

Çok zayıfım her konuda ve insanlar her konuda nasıl böyle fikir sahibi olabiliyor.
Artık değişmem gerekiyor ama nerden nasıl başlayacağımı bilemiyorum.
Yemek yapmayi mi ogreniyim yabanci dile mi gireyim Cografya tarih mi okuyup bilgi ediniyim Sanatla mı ugraşıyım sporla mı ilgileniyim bilmiyorum ki?
Ama kesin bir şey söylemem gerekirse cok özgüvensiz ve sosyal anksiyetem var.
O da ailemden kaynaklı.😞
Güncellemeler
+1 yıl
Trol falan değilim gerçekten ne yazarsaniz elle tutulur uymaya hazırım cevremde bana akil verecek yön verecek kimsem yok. Kızlar soruyorda illa ki birileri vardır diye düşündüm. Umarim yardimci olursunuz
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ederim
21 yaşındayım ve çok cahilim. Ne eleştiri yapabiliyorum ne de herhangi bir konuda fikir belirtebiliyorum. Ne yapacağım?
Cevapla