Bayram temizliğini bende hiç sevmiyorum, bu yüzden işyerini bıraktım, hem tempolu bir şekilde çalışıyoruz, hemde makinalar kapanmadan temizlik yaptırıyorlar, ben canımı sokakta bulmadım makinaları kapatırım öyle yaparım dedim. Tartışmalar vs.. çektim resti
Geçmiş olsun fazla zorlayınca kendine zarar veriyorsun, bizim işte böyle bildiğim için kendimi ezdirmedim, çalışırken temizlikmi böylemi bir saçmalık görmedim. Yeni girmiştim işyerine Önemli değil işsizlik ödeneği alıyorum zaten geçici olarak girmiştim bayramdan sonra büyük kurumsal firmada çalışırım kendinize iyi bakın
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Oyunculuk
Abi Peyzaj işine el atacağım yeni bir fikir geldi aklıma bankacı bir abim önerdi
Hayırlısı olsun
Alt yazılı bir dizi izlerken bugün ingilizce öğrenmeyi istedim. Birkaç ay sonra başlarım belki
Kum sanatını öğrenmek isterdim, şöyle afilli görsel bir şov olurdu..
Baristalık.
Kahveyi çok seviyorsun galiba
Çok doğru tespit 👍
Ben sevmiyorum çay yeter bana 👍
Olabilir zevkler ve renkler tartışılmaz 😎
Orası öyle tabiki 😌
Araba ve sanayide birşeyler öğrenmek isteddim
Sen bizim kafadansın
😀
Sana gelmedigim gün sanayiye gittiğim gündür..
Profosyonel lerden kaypak içten pazarlıklı fesat biri olmayı ögrenmek isterdim
Dünya mutfağının eğitimini almak isterim.
Kimya olurdu.
cut.
Doktor olmak isterdim
Yapay zeka alanını öğrenmek isterdim.
Kara kalem cizimi öğrenmek isterdim
Tır şoförlüğünü öğrenmek isterdim.
Hiç biri
Bugün bayram temizliğinden sonra yataklara düştüm, bir süre hiç bir iş yapmak istemiyorum
Bayram temizliğini bende hiç sevmiyorum, bu yüzden işyerini bıraktım, hem tempolu bir şekilde çalışıyoruz, hemde makinalar kapanmadan temizlik yaptırıyorlar, ben canımı sokakta bulmadım makinaları kapatırım öyle yaparım dedim. Tartışmalar vs.. çektim resti
Anlayışsız insanların Allah cezasını versin bu kadir gecesinde dua ediyorum 🤲🏻 çok ağır iş yaptım ve kendimi hiç bu kadar yorgun hissetmemiştim.
Geçmiş olsun fazla zorlayınca kendine zarar veriyorsun,
bizim işte böyle bildiğim için kendimi ezdirmedim, çalışırken temizlikmi böylemi bir saçmalık görmedim. Yeni girmiştim işyerine Önemli değil işsizlik ödeneği alıyorum zaten geçici olarak girmiştim bayramdan sonra büyük kurumsal firmada çalışırım kendinize iyi bakın
İş değil de bütün dilleri su gibi bilmek isterdim
Avukatlık.
Oto sanayicii ya da firinci
Kilim dokuma
Dikiş
Demirci ustası olmak isterdim
Doktorluk olurdu