Yaşamak için tek bir nedenimin olmaması gebermek için yeterince güçlü bir neden değil mi?

Yaklaşık 2 aydır iyice yerleşti kafama inti*har fikri sadece ne şekilde olucağına karar veremiyodum ama şimdi verdim sanirim evin balkonundan kendimi boşluğa birakacam asıl üzücü olan şey ise eminim birilerinin bunu fark etmesi 1-2 haftayı geçicektir, ölünce her şey dahamı güzel yoksa dahamı kötü olucak bilmiyorum ama şu durumdan kurtulmak için bişeyler yapmam gerekiyo ve aklıma bundan başka bişey gelmiyobunları buraya neden yazdığımı bilmiyorum sadece bunları sürekli düşünmekten kafayı yemek üzereyim öylesine yazmak istedim.
Yaşamak için tek bir nedenimin olmaması gebermek için yeterince güçlü bir neden değil mi?
Cevapla