- Kişilik & Karakter konusunda 535 cevap paylaştı.
+1 yılKomiğim, dürüstüm, yardımseverim, hoşgörülüyüm, iradem sağlam, Bir dinim yok ama erdemli bir insan olmak için çabalıyorum. sevmediğim özelliklerim ise aşırı duygusal olmam (çok yoğun adalet duygumdan kaynaklı), her şeyi uzun süre içime atıp çok zamansız en küçük olayda duygu patlaması yaşayıp ağlamam, bununla doğru orantıda sinirli bir insanım, agresifim, güvensizim, depresif, kaçıngan ve biraz paranoyak olduğum söylenebilir belki.
110 Yorumla- +1 yıl
Hmm. Hoş özellikleriniz var. Tebrik etmeli. Gurur da duymalısınız ki duyuyorsunuz. Değiştirmek istediklerinizi ilgili alanımıza alabiliriz 😄
- +1 yıl
Ay sonu date’e çıkıyorum
- +1 yıl
Yani?
- +1 yıl
İlgili alan yani
- +1 yıl
bunlar için ailemi tebrik etmek lazım 🤷🏻♀️
- +1 yıl
Değiştirmek istediklerimize alalım mı demiştim ben. 🤭
- +1 yıl
Sevmemem değiştirmek istemem için yeterli bir neden değil miiiii
- +1 yıl
Öyleeee miii, senden duymak istedim smdkdke
- +1 yıl
Alın bunu da arka odaya 😄
- +1 yıl
Tamam madem ğidiyom ben
En İyi Cevaplar
- Çok detaycıyım. Bir yere gideceksem günler öncesinden haberim olmalı. Çevremde gelişi güzel hiçbiriyle olamaz. Bu özellik çok yoruyor. Değişsin isterdim.
- En sevdiğim özellikse işimi hakkıyla yaparım. Bir iş yapıyorsam en ince ayrıntısına kadar düşünürüm. En iyisi olmalı.
11 Yorumla
Kişilik & Karakter konusunda 7,4b cevap paylaştı. Yeme içme masraflarında kendimi sürekli kısıyorum ve belirlediğim (70 ₺) sınırın üzerine çıkamıyorum. Bu takıntım yüzünden arkadaşlarımdan hatta sevgilim olacak kızdan bile geride kalıyorum. Bu takıntımdan bir türlü kurtulamadım. Sevgilim olduktan sonrasını düşünemiyorum. 😞
Evlilik birikimi yapmaktayım ve cimri denecek kadar aşırı tutumluyum. Genelde cebimde 300 liradan az nakitle geziyorum. Bir sevgili bulduktan sonrası muamma...
00 Yorumla
Hiçbir zaman umudunu kesmeyen bir yapıya sahibim ayrıca sorun çözümleme konusunda iyi olduğumu düşünüyorum. Değişmek ya da değiştirmek istediğim bir durumum yok
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ediyorum, maşallah.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılTepeden tırnağa, olumlu ya da olumsuz tüm özelliklerimle kalmak isterdim. Keyifli geceler..
02 Yorumla- +1 yıl
Aynen temenniyle. Teşeklürler efenim.
- +1 yıl
🥂🍀
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBen kendimde her özelliğimi seviyorum aslında.
01 Yorumla- +1 yıl
Maşallah.
+1 yılKendimden değiştirmek istediğim bi şey diğer insanlar gibi gamsız olmayı isterdim , tabularım var onları yıkmak isterdim.. Tabiki de şaka yaptım 🤦🏻♂️ insan bi defa yaşadığı için istediğim gibi yaşıyorum yapmacık değil içimden geldiği gibi , sevmiyorsam sevmiyordumdur
10 Yorumlaİnsanları sevme şeklim. Kolay sevmem ama sevdiğimde sonsuz bir sevgiyle seviyorum. Gönlümde yer edinmiş insanları silemem. (Büyük konuşmuş olmayayım) Kaç kere yanlışı olan bir arkadaşıma dahi bir küçücük adımda yumuşuyorum. Bu huy değişmiyor. Bir yandan en sevdiğim huyum çünkü sevdiğim insanlar şanslı oluyor bir yandan en sevmediğim huyum çünkü bu sayede çok kırılıyorum.
01 Yorumla- +1 yıl
Anlıyorum. Güzel mi zor mu bilemedim. Bende de fazlasıyla mevcut. Ama sanırım ben biraz daha netim ya. Yorum için teşekkür ederim.
- Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılEn sevdiğim özelliğim neşeli ve pozitif olmam
En sevmediğim sabırsız olmam
Değiştirmek istediğim yönüm beklemesini bilmek isterdim12 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel özelliklerin. Teşekkürler yorumun içinn.
- +1 yıl
Rica ederim 🙏🙂
+1 yılEn sevdiğim huyum durduk yere insanlara yardım etmek isterkenki içimde yaşadığım o garip mutlulugu yaşamama izin veren iyi kalpli özelliğim. En sevmediğim ise bazen biseyi cokk severken diğer gün Nefret edebiliyorum biraz sıkılganim
11 Yorumla- +1 yıl
Hmm. Teşekkürler efeniim.
Gereksiz yere inat, gurur yaparım, bir de içimde biriktirme huyum vardır. Patlayınca her şeyi mahvederim bu yüzden.
04 Yorumla- +1 yıl
Umarım değiştirmek istersiniz bazılarını. İyiye gitmez böyle. Teşekkürler güzel yorumunuza.
- +1 yıl
Başaracağına inanıyorum. İstersek yapamayacağımız şey yok. Allah yardımcın olsun. 🌿🌸
Kendimde sevdiğim özellikler; Adil, merhametli, açıksözlü, ketum, samimi ve ne istediğini biliyor oluşum. Sevmediklerim ise; Şüpheciliğim, tutarsızlığım, aşırı kıskançlığım, bazen fazlasıyla kırıcı oluyor oluşum, bencilliğim.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Empatimin güçlü olması, kötü yanlar:tersinin pis olması ve sevince çok sanş vermek..
12 Yorumla- +1 yıl
Teşeklürler yorumunuza.
+1 yılKendimde en sevmediğim özellik, kararsızlığım. Çünkü doğru kararı vermeye o kadar taktım ki ben bir karar verene kadar ömrümden ömür gidiyor ‽
02 Yorumla- +1 yıl
Anlıyorum. Değiştirebilir. Neticede bir kararla dünyanın sonu gelmiyor. Tamam yine en iyisi olsun da, kararsız kalıp mecbur seçince de içinize yine sinmeyecekse?
- +1 yıl
İşte emin olana kadar uzatıyorum bu süreci ve doğruluğundan emin olup öyle karar veriyorum. Kararına da, sana da başlarım diyip bırakasım geliyor bu yüzden de çoğu zaman
- Kişilik & Karakter konusunda 397 cevap paylaştı.
+1 yılBağlandığım insanı hayatımın merkezine koyarak onsuz hiçbirseyden zevk alamamak en sevmediğim özelliğim mümkünse bunu değiştirmeyi Çok ama çok isterdim
04 Yorumla- +1 yıl
Değişebilir hâlâ. Bir umut vaadediyorsunuzz.
- +1 yıl
Yorum için teşekkür ederim.
- +1 yıl
Teşekkür ederim umarım
- +1 yıl
Ne demek. İnşallah.
- Kişilik & Karakter konusunda 497 cevap paylaştı.
+1 yılDaha guler yuzlu sempatik olmayi siterdim hani şu teyzelerin ogluna almak istedigi cinsten ama icimden ne gecerse yuzume anind yansır pek saklayamam
01 Yorumla- +1 yıl
O bende de var. Şeffaflık. Ama kimsenin beğenmesi için değil de kendiniz için yapın değişimi. Selamlar. Teşekkürler.
+1 yılCanım sıkıldığı zaman veya üzüldüğümde..
Buraya çok sık yorum atarım. İnsanlara yardım edesim gelir. Sevdiğim özellikler lanet olsun ki iyi niyetim. Temiz yüzümün olması..02 Yorumla- +1 yıl
Anlıyorum. Yorum için teşekkür ederim.
- +1 yıl
Rica.
+1 yılinsanlara kırıldığımı üzüldüğümü sinirlendiğimi söyleyememem kendimi bi insana kolay kolay açan birisi değilim ailemden arkadaşlarımdan ya da çevremden birilerinin benim hakkımda bilmedikleri çok şey var herkesten sakladığım kimseye anlatamadığım şeyler var hatta psikoloğuma bile kendimi kısıtlayarak anlattığımı farkettiğimde bıraktım gitmeyi
03 Yorumla- +1 yıl
Bu değiştirmeniz gerekene giriyor sanırım. Konuşabiliriz isterseniz.
- +1 yıl
kendimde sevmediğim şeyleri değiştirmek istiyorum zaten bu yüzden bu iki kategoriyi de kapsıyor bence ama konuşalım belki bi yolu bulunur
- +1 yıl
Beklerim.
- Kişilik & Karakter konusunda 492 cevap paylaştı.
+1 yılÇabuk sinirlenmemi ve ani ruh değişimlerimi sevmiyorum.. Geri kalan herşeyimi seviyorum
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılKendimde en sevdiğim özelliğim mükemmel oluşum. Sevmediğim ani sinirlenmelerim
10 Yorumla En sevdiğim
Duygusal olmam
En sevmediğim
Sıcakkanlı olmam10 Yorumla
+1 yılAyda yılda bir ölmek istiyorum. Depresyon gibi bir şeye giriyorum 3 hafta boyunca full uyuyarak geçiriyorum. İstemsizce oluyor
14 Yorumla- +1 yıl
Kötü ama bu... Değiştirmek istediklerini atalım mı bunu+
- +1 yıl
Çok denedim... Olmuyor maalesef.
- +1 yıl
Bir yerlerde temassızlık var demek ki. Ya da yol yanlıştır belki. Yargılamıyorum. Tavsiye olabilir belki. Yolunuz açık olsun inşallah.
- +1 yıl
Bu bende de oluyor tükenmişlik sendromu gibi bir şey aşırı kaygı ve yüklenen fazla umut sonucu da olabiliyor eğer çok sık oluyorsa doktora gitmeni tavsiye ederim
+1 yılEn sevdiğim anlayışlı ve aşırı empatik oluşum, en sevmediğim bu kadar çok bir şeyleri kafama takışım, daha az umursayan biri olmak isterdim.
03 Yorumla- +1 yıl
Hmm, olumlulara maşallahımızı takalım 🌸 diğerlerinin de düzelmesi için sizin için dua edelim o halde güzel bayan 😌🌸
- +1 yıl
Ahhh teşekkür ederim kuzum.🫠🫶
- +1 yıl
Ne demek bebikim. 😌🌸
+1 yılSevmediğim özelliğim; bazen aşırı tembel oluyorum🤦🏻♀️ bazen takıntılıyım🤦🏻♀️ yeter bu kadar kendimi çok kötülemeyeyim 😂😂
01 Yorumla- +1 yıl
Estağfurullah. Teşekkürler.
- Kişilik & Karakter konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılEn sevdiğim özelliğim fedakâr olmam en sevmediğim özelliğim inatçı olmam değiştirmek istediğim özelliğim sabırsız olmam
02 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler efenimm.
- +1 yıl
Rica ederim ne demek
Sevmediğim yönlerim: sosyalfobimin olması, insanlarla iletişim kuramamam, çekingen olmam
Sevdiğim yönlerim: düzenli, tertipli, duygusal, adaletli, haksızlık olunca susmamak, hatta sinirlenmek, doğru dürüst olmak10 Yorumla
+1 yılTahammül seviyem çok az. Karşımdaki insana tahammül edemiyorum.
12 Yorumla- +1 yıl
Anlıyorum... Teşekkür ederim yorumunuz için.
- +1 yıl
Rica.
+1 yılHarikayım o yüzden birşeyi değiştirmem. En sevdiğimde 1 kişi hariç kimseye eywallahımın olmamasi.
11 Yorumla- +1 yıl
Maşallah o halde. ✔️🌸
Kişilik & Karakter konusunda 642 cevap paylaştı. Çok alttan alıp aniden kötü bi patlama olayım var, bunu sevmiyorum. Diğer her şey de okeyim.
11 Yorumla- +1 yıl
Anlıyorum... Teşekkürler yorumlarınız için.
Artık tahammül seviyem düşük alıngan bir insanım bir cümleye bir gün boyunca düşünebilirim kararsızım ders çalışmayı sevmiyorum yavaşım bağımlı olmaya meyilliyim birkez sigara içsem herhalde bağımlı olurdum geçimsizim bazen yanlış anlayıp kırabiliyorum dahada sayabilirm şu an aklıma gelenler sanırım bütün kötü özellikler bende toplanmış
00 YorumlaHerhalde herkesi kendim gibi dürüst görmem
#Hükümdar10 Yorumla
+1 yılUfak olayları bile çok kafaya takıyorum saatlerce düşünüyorum bazen uyuyamıyorum oyüzden
07 Yorumla- +1 yıl
Değişmesi gereken listemiz kabarıyor. Şöyle düşün, 5 sene sonra senin için 5 dk arz etmeyecek bir şeyi düşünmek gerçekten de can sıkıcı değil mi?
- +1 yıl
Evt can sıkıcı biliyorumda kafaya takmamak gerekiyor ama elde değil işte... Alışkanlık oldu galiba
- +1 yıl
Değişir sen istersen... Değişimin kendisi sensin. İstersen her şeyin üstesinden gelebilirsin. İnanıyorum. Senin inanılmaz bir gucüün ve sevgiiiin de var smdnfje
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim mutlu ettin beni gece gece. Allah senden razı olsun
- +1 yıl
Ya ağlarım bak kızz ⭐💙 Ne ettim de, estağfurullah. İyi ol. Hak ediyorsun. Değişmeye çabala. Başaracaksın.
- +1 yıl
İnşallah sen de hiç üzülmezsin hep yüzünü güldürenler olsun hayatında. Kocaman kalp sana <3
- +1 yıl
Allah razı olsun, ben de teşekkür ediyorum güzel dualarına 💙🥺
+1 yılÇılgın asi olmamı seviyorum,
Herşeye kanan bı tarafimida söküp atmak istiyorum.01 Yorumla- +1 yıl
Hayırlısı olsun hayatınızda. Teşekkürler
Kişilik & Karakter konusunda 392 cevap paylaştı. En sevdiğim ve en sevmediğim özelliğim aynı.. safım ben..
02 Yorumla- +1 yıl
Hmm. Teşekkürler.
+1 yılÇabuk soğumak herşeyden🙂 çok gereksiz bir huy
06 Yorumla- +1 yıl
Biraz öyle kenks. 💙
- +1 yıl
😂
- +1 yıl
Dost acı söyler sjdjdje söyliim mi bi Adana, Urfa?
- +1 yıl
Adana olur 😂
- +1 yıl
Gel gömelim, söylüyorum skdkfe
- +1 yıl
Olur😂😂
Kişilik & Karakter konusunda 490 cevap paylaştı. Sevmediğim bir özelliğim yok herhalde en sevdiğim özelliğimde şükredebilmem
02 Yorumla- +1 yıl
Maşallah. Ne hoş. Teşekkürler efenimm.
+1 yılEn sevdiğim gamsız olmam en sevmediğim dağınık olmam
01 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler.
Gizli Üye(18-24)+1 yılZeki ve mantıklı oluşum dışında hiçbir şeyimi sevmiyorum. Disiplinsiz, tembel ve bencilim
10 YorumlaKarsimda ki kalp kiriyorsa rahat uyumak için 30 kat daha fazla kiriyorum.. berbat bi ozellik bu tarz seylere takmayip alttan almak gerekir ya da hayatindan cikarmak ama ben cikarirken bile yapıyorum:(
03 Yorumla- +1 yıl
Hm... Zor gibi biraz. Biraz da kötü. Değişmeliler listemize eklensin mi? Ne dersin?
- +1 yıl
İnşallah değiştirirsin bu özelliğini. Başarabilirsin bebik. ☘️😌
Gizli Üye(25-29)+1 yılsinirlendiğimde falan hemen ağlamaya başlarım bundan çok nefret ediyorum elimde olmadan oluyor değişse güzel olurdu
03 Yorumla- +1 yıl
Çabalayabilirsiniz. Ama kötü bir şey değil. Masumiyet göstergesi.
- +1 yıl
Teşekkür ederim yorumunuza.
Cevap sahibi+1 yılkötü bir şey değil ama bir çok kişi duygu sömürüsü falan olarak algılıyor :/
+1 yılÇok kararlıyım, dominant bir yapım var, genelde sözü geçen sayılan sevilen bir insanım, mutlu olmayı becerebilen ve hayata pozitif bakan bir insanım. Daha sonraa umursamaz bir insanım bunlar en sevdiğim özelliklerim.
01 Yorumla- +1 yıl
Maşallah, baki kalsın inşallah. Teşekkürler yorumlarınız için.
Bazı sorunları erteleyerek daha büyük bir sorun haline gelmesini sağlarım. Çok çabuk sinirlenirim çabuk sönerim lakin geri dönüşü olmayan hareketler yaparım bu yüzden sonuçları ağır oldu bu zamana kadar.
05 Yorumla- +1 yıl
Saman alevi olayı sizde de var sanırım. Saçma bulurum lakin bende de var. Törpülemeye başladım. Ciddiye almamaya çalışıyorum her şeyde. Teşekkürler yorumlarınız için.
- +1 yıl
O da bizim elimizde maalesef. Yargılamıyorum. Gerçekten değişmek isteyen bir yolunu buluyor.
- +1 yıl
Anlıyorum.
Kişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı. Utangaçlık hayatımı olumsuz etkiliyor bunu değiştirmek isterdim
016 Yorumla- +1 yıl
Umarım değiştirirsiniz. Lakin iş sizde bitiyor. Yorum için teşekkürler.
- +1 yıl
Onu kişiliğiniz bir parçası yapan sizsiniz. Böyle yaşamaktan memnunsanız sözüm yok. Hayat sizin, fikir sizin. Saygılar.
- +1 yıl
Hayır memnun değilim hiç memnun da olmadım çocukluğumdan beri utangaç biriyim 34 yaşındayım hâlâ utangacım bu hiç değişmedi istesemde değişmiyor bu benim elimde kontrolümde olan bir şey değil utangaçlık yüzünden kendimi eve kapattım gençliğim hep eve kapalı işsiz asosyal yalnız mutsuz geçti insanlardan kaçıyorum kendimi geri çekiyorum sosyalleşemedim özgürlüğümü yaşayamadım çocukluk ergenlik en çok da gençlik yıllarım utangaçlı yüzünden heba oldu
- +1 yıl
Adınıza üzüldüğümü belirtmek isterim. Acımak değil, sakın yanlış anlaşılmasın. Lakin, neden bu raddeye gelene kadar yakın çevrenizden ya da uzmanından destek almayı düşünmediniz? Ya da düşündünüz, aldınız mı?
- +1 yıl
Dediğim gibi ben çocukluğumdan beri utangaç biriyim bunu ailem herkes gördü anladı ama hiç kimsenin umrunda olmadım okulda sessiz sıramdan kalkmayan kimseyle konuşmayan teneffüslere bile çıkmayan biriydim lise bitene kadar böyle devam ettim ve okulda hep dışlandım çok dalga geçen de oldu mahallede de aynıydım zaten liseden sonra da iyice eve kapandım dışarı çıkmıyordum askere gittim askerde de aynı kaldım hiç değişemedim askerden sonra da yine eve kapandım ve gençliğim hep evde geçti senelerdir evden dışarı çıkmıyorum utangaçlık yüzünden işe giremedim sosyalleşemedim gezemedim eğlenemedim kız arkadaşım flörtüm bile olmadı
- +1 yıl
Yanlış sandığınız için belki de bugün hâlâ bu durumdasınız belki. Bir şeyler daha farklı olabilirdi. Her şey kendini anlamayı istemekle başlar. Kendinizi kapatmasaydınız keşke. Yaşanacak güzel o kadar fazla şey var ki.
- +1 yıl
Olumsuzluklara takılmak için de çok kısa. Arkamıza dönüp baktığımızda olumlu kaç şey sayabiliriz, kaç şey bırabiliriz? Bunu düşünmeliyiz gibi biraz da.
- +1 yıl
Ben kendimi anlıyorum biliyorum herşeyin farkındayım olumlu da düşünüyorum umutlu inançlı da biriyim ama yine de bazı şeyler değişmiyor kusura bakma ama biraz ön yargılı davranıyorsun sana basit geliyor gerçi herkese basit saçma anlamsız anormal geliyor bu durum ama bunu yaşayan benim bunun zorluğunu yaşayan benim olumsuz etkilenen benim bana hiç basit gelmiyor hayatım buna göre şekillendi maalesef hayatın dışında kaldım ve güzel şeylerden de mahrum kaldım
- +1 yıl
Basite indirgemediğimi de yargılamadığımı da belirtiyorum. Tabi ki sizin geçtiğiniz yollardan benden geçtim. Sizi anlamam için sizin ayakkabılarınızla, sizin yolunuzdan yürümüş olmam gerek. Bazı şeyler değişmiyor kısmına inanmak istiyorsunuz bence. Bu bu kadar kolay olmamalı. Bu kanıdayım sadece.
- +1 yıl
Ben geçmedim olacak orası*affedersiniz
- +1 yıl
Benim için bazı şeyler değişmiyor istesemde değiştirmedim bu yüzden hep hayatı kısıtlı sınırlı yaşadım hiçbir zaman o sınırı aşamadım okula gittim askere gittim sınavlara girdim 2 kere işkur programına katıldım ama yine de açılamadım kendimi zorlasam da aşamadım utangaçlık her zaman hayatıma engel oldu olmaya da devam ediyor bunu hiçbir şekilde kontrol edemiyorum doğuştan gelen mizaç ve kişilik yapısı gerçekten insanın hayatını şekillendiriyor buna içe dönük ya da dışa dönük olmak gibi bir özellikler de dâhil utangaçlık da her insanda aynı seviyede olmayabilir bir şu var kişilik değişmez derken yani gelişim devam eder ama genetik ve kalıtsal özellikler değişmeyebilir çocukluk ve ergenlik dönemleri gelişimin en önemli evresi bu dönemlerde bazı şeyleri aşmam lazımdı ama olmadı aşamadım açılamadım bu da gelişimimi olumsuz etkilemiş olabilir ve yetişkinliğim de tamamen etkilendi kişiliğimin böyle sabitlenmiş olduğunu düşünüyorum bunun inanmakla düşüncelerle alakası yok ben umutlu da inançlı da olsam utangaçlık hayatımın merkezine yerleşmiş
- +1 yıl
Bir şey diyemiyorum. Haklısınız ve ciddi anlamda zor bir durum. Hakkınızda her daim en hayırlısı ne ise o olsun. Allah yar ve yardımcınız olsun.
- +1 yıl
Allah razı olsun teşekkür ederim son olarak şunu söyleyim gençliğimi hep eve kapalı işsiz asosyal yalnız geçirdim uzun süre böyle yaşamak beni hep mutsuz etti motivasyon kaynağım olmadı ve dışarı çıkma korkusu da oluştu yani kaygı endişe zaten var ama korku da var dışardan korkuyorum insanlardan utanıyorum çekiniyorum öz güven motivasyon zaten hiç yok gençliğime dair yaşanmış hiç güzel 1 günüm bile yok kendimi eksik yetersiz hissediyorum hayata karşı güçsüz kaldım erkenden yaşlandım çöktüm neyse kusura bakma meşgul ettim konuyu kapatıyım hayırlı günler
- +1 yıl
Estağfurullah. Hakkınızda hayırlısı olsun her daim.
- Kişilik & Karakter konusunda 933 cevap paylaştı.
+1 yılEm sevmediğim özelliğim stres yapmak. Stres sonucu şu an birsürü hastalığa sahibim.
00 Yorumla
+1 yılAşık olduğumda takıntılı oluyorum bundan vazgeçmek isterdim
00 YorumlaÖfke kontrolü konusunda sorun yaşıyorum.
Bir anda parlıyorum.
Bundan dolayı şimdiye kadar çok kalp kırdım.
Bu çok çocukça geliyor bana.
Bu durumdan çok rahatsızım.01 Yorumla- +1 yıl
Değişirsiniz umarım. Başarılar dilerim bu konuda. Yorum için teşekkür ederim.
Çok takintiliyim🤦 taktım mı takıyorum o işi halledene kadar kurtulmak isterdim bu huyumdan
10 YorumlaÖzellikle burnumu uzun ve çıkıntılı yüzümdeki çilleri
10 Yorumla
+1 yılKendimde sevmediğim özellik aşırı korumacı olmam bunu değiştirmek isterdim muhtemelen
22 Yorumla- +1 yıl
Denenebilirr 😌🌸
- +1 yıl
Teşekkür ederim yorum içinn
Kendimde Beyendiyin sey Sirr tuta bilmem Beyenmediyim sey birine cabuk isinmak guvenmek ve sonradan pisman olmak
02 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler.
+1 yılEn kötü özelliğim her şeyi çok kafama takmam
En iyi özelliğimse mevcut duygu durumumum hep pozitif ve hareketli olması
01 Yorumla- +1 yıl
Pozitifi mis gibi. Maşallah. Teşekkürler.
+1 yılHep güçlü durmam sevmediğim özelliğim. Sevdiğim özelliğim ise takıntılı olmamam
03 Yorumla- +1 yıl
Güçlü olmak zorunda hissetmeyeceğiniz bir yaşantı dilemek duası geldi dilime. Buna zorlamayacak insanlar ve ortamlar. Teşeklür ederim yorumunuza.
- +1 yıl
Çok teşekkür ediyorum..
- +1 yıl
Ne demek efenim. 💙
Her üzüldüğümde ya da üzülmeme gerek kalmaksızın bilgisayar oyunlarına vakit harcıyorum :')
01 Yorumla- +1 yıl
Umarım değişir. Değiştirirsiniz. Teşekkürler yorumlarınız için.
Fevri davranıyorum bazen , kontrol edebilmek isterdim
03 Yorumla- +1 yıl
Bence değiştirilebilir. Teşekkürler yoruma.
- +1 yıl
Evet biraz uğraşınca bam telini buluyor insan , rica ederim güzel soruydu
- +1 yıl
Evet bence de. Tekrar teşekkürler o halde.
- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılMemnunum kendimden.
10 Yorumla
+1 yılİyimser olmam çabuk sinirlenmem
10 Yorumla
+1 yılDogrucuyum
İnatçı ve kinci olmayı sevmiyorun10 Yorumla
+1 yılBütün ozelliklerimi seviyorum harika biriyim
01 Yorumla- +1 yıl
Maşallah. Kendiyle barışık insanlara hayranım. Daim ve kaim olsun inşallah. Güzel yorumun için teşekkür ederim.
Karşımdaki kişileri kırmamak için haksızlıkta yapsalar bişey diyemiyorum
00 Yorumla
+1 yılBiraz daha iradeli olmak isterdim
01 Yorumla- +1 yıl
Olabilirsiniz. Deneyerek, zorlayarak. Teşekkürler yorumlarınız için.
Çok agresif biriyim ve fazla gururlu sevmiyorum
04 Yorumla- +1 yıl
Değişsin mi istersiniz? İyi mi böyle?
- +1 yıl
Sevindim adınıza 😌Devamı da gelsin inşallah. Teşeklür ederim yorumunuza.
+1 yılDaha özgüvenli olmak isterdim
04 Yorumla- +1 yıl
Bence hâlâ şansın var. Umudumu erkenden kaybetmiş gibi bir vibe veriyorsun.
- +1 yıl
Hayır umudumu kaybetmedim, sadece şimdikinden daha özgüvenli olmak isterdim.
- +1 yıl
Hâlâ olabilirsinn çiçeğiim, kendinden vazgeçme yeter 🌸
- +1 yıl
Biliyorum, teşekkür ederim iyi geceler diliyorum 🌸❤️
+1 yılDeğiştirmek istediğim bir huyum yok
06 Yorumla- +1 yıl
Soruda başka şeyler de var, hatta onun öncesinde?
- +1 yıl
Üzüldüğümde oyuna veriyorum kendimi 🫨
- +1 yıl
Sevdiğiniz /sevmediğiniz özellik? 😄O da iyiymiş ama.
- +1 yıl
Merci kabuğuma çekiliyorum şimdi
- +1 yıl
Buyrun lütfen.
- +1 yıl
Önden siz buyurmaz mısınız
+1 yılMerhametimi biraz daha yontmak isterdim
07 Yorumla- +1 yıl
Hmm. Denenirse olur.
- +1 yıl
Olmuyire
- +1 yıl
Niye olmasın ayol?
- +1 yıl
Hani laf vardir insanin 7 si ne ise 70 i odur
Karekter değiştirmek çok zor Ve genelde insanlar değiştiremez
- +1 yıl
Bence insanlar kolayına geldiği için bu söze itibar ediyor. Değişmeye çalışmak zor geliyor. Lafım meclisin içine de. 😏
- +1 yıl
Ben bu sözün genel için doğru olduğunu düşünüyorum
Istersen çevrendeki insalari gözlemle
Bu atasözü boşuna çıkmadi
Ya uzun süre sürekli kendine telkin yaparak olaylara bakış açını değiştireceksin
Ya da anî travmalara sahip olacaksin
Savaş tecavüz vb.
Ki bunlar bile belki zamanla tesiri azalıp
Senin eski mayana dönmene yol açıyor - +1 yıl
Katılmıyorum.
- Devamını Gör (5)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 