Çenemi tutamıyor olmam kesinlikle değiştirmem gereken bir huyum.
Pekiii ya sizin?

Çenemi tutamıyor olmam kesinlikle değiştirmem gereken bir huyum.
Pekiii ya sizin?

Benim maalesef değiştirmek istediğim tek huyum aşırı derecede agresif bir insan olmam. Birazcık bu tarafımı törpülersem harika olacak. Bunun dışında kendimden memnunum.
Sen benden çok yaşayacaksın mı derler öyle bişeydi sanırım... Porofil fotoğrafın çok kötüydü. Süreklide sorunların önüme düşüyor. İster istemez görüyorum. Onu değiştirsene diye yazacaktım ki sen söylemeden değiştirmişsin :)
Normalde cool biriyim. Ama hayatıma biri girince, ona alışınca saplantılı oluyorum. Bu huyumu sevmiyorum takıntılı ve saplantılı olmayı. O yüzden yalnızlığı seçiyorum.
Cevap
7Cevap
Nefret ederim çenesini tutamayanlara
İnatçi olmam biraz
Bir kez icim soğuduysa kisiye yahut duruma.. bir daha eskisi gibi olamıyorum ona karşı.. duzeltilmesi gerekiyor mu tartışılır orasi ayrı 🤷♀️
Her gördüğümü İNSAN sanıyorum
Bunu değiştirmek isterdim. İnsanlara çok değer veriyorum, haketmiyorlar
Ben böyleyim artık kendimi değiştirmek istemiyorum.
Duygularımı saklayamayışım
Icimdekini ister istemez patavatsızca söyleyişim. Ve artık kendimle sohbet ederken mimik yapmam
Utangaç olmak istemezdim çünkü utangaçlık yüzünden özgürlüğümü kazanamadım
Pideyi kopararak yiyorum ama dilimlemeliyim
O yüzden bir an önce bu yanlıştan dönmeliyim
ya çok temiz kalpliyim, safım (canım olarak değil) ve aşırı duygusalım keşke böyle olmasam
Yani biraz daha duyarsiz olmayı isterdim
Cok gamliyim gamsiz olmak isterdim
Bir miktar özgüvensizlik sanırım 🙃
dobralık
Kendimi kötülemem
Utangaçlığı yenmek
İyi kalpli olmam
Risk almamak.
İyi niyetli oluşum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?