Kendinizde sevmediğiniz ve değiştirmek istediğiniz bir özellik var mı?

Bir iki yıldır yeni tanıştığım insanlarla iletişim kurarken kendimi geri çekiyorum, herhangi bir sohbette çok soru sormuyorum. Bu yüzden de yakın arkadaş olabileceğim insanlarla sadece selam verecek kadar konuşuyorum. Yakın arkadaşlarım dışında üniversitede ister istemez çok insan tanıyorum ve bundan kaynaklı galiba. Değiştirebilsem güzel olurdu 🌸

Kendinizde sevmediğiniz ve değiştirmek istediğiniz bir özellik var mı?
Cevapla