AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
126Cevap
Sporla ugrasiyorum kendimi bu. konuda iyi hissediyorum Kicg box
Insanları uyuz etmekte dahil olabilir mi bu da bir yetenek sonuçta :D
Hiç susmadan konuşabilme konusunda :D
:) nasıl yapıyorsun :)
Arada bir su takviyesi yapıyorum sonra car car ötüyorum :D
Susta motorun soğsun :D
:))
Sen şu motorlumusum? 4 zamanlımı..:))
abi iyi siir karalarim tabi ki benim dusuncem degil bu birde sesim seksi. Egoistce oldu emme
gece hayatı desek daha genel olur
bence gündüzler uyumak geceler eğlenmek için var :)
Para harcamak. Hiç acımam çok güzel para harcarım.
:) doğrudur
beatbox dans ve ses ucu bir arada
beatbox... ilginçmiş. bir arkadaşım vardı iyiydi baya aynı anda üç ses falan çıkarıyordu
Karakalemde basariliyim
çok iyi. çizerdim ben de bir aralar
Potre cizebiliyormusun?
yani.. elimden geldiğince
Hala cizebilir misin
ara sıra çiziyorum evet
Bana ulasabilir misin?
mesaj yazabilirsiniz
canım yaa 2 Xper puanım olması lazım sen bana atabilirmsin
tabi
kendi işimde... yani müzikde. ;)))
ne güzel :)
Araştırmak, spor, eh biraz da güzel çizerim hani.
doğrudur :)
Kısaca spor her spor dalında uzmanım
en fazla hangisi diye sorsam
Dövüş sporları çok seri oldğum için kazanıyorum. Ama basketbol voleyboldada cok iyimdir sıçrama yeteneğim oldukca fazla futbolda ise bir zamanlar iyidim sonra bıraktım sevmiyorum
Resim muzik seks ve yemek yapma en iyi oldugum seyler
öğrenmeyi öğrendiğim için her konuda potansiyelim
doğrudur
İyi düşünüyürum.. Psikoloji alanında iyiyim yani..
anladım. zor iştir
Kendi kendine oldu :))
graffiti karikatür edebiyat
edebiyat. yazar karalar mısınız bir şeyler
korku hikayeleri yazarım ve şiir konusunda iyi bir arşivim fakat yazmıyorum
neden diye sorsam?
özel bir sebebi var
anladım
peki teşekkur ettım
rica ederim
futbol :D
#DiyorumBenツ
doğrudur
Insan kullanma ve yonetme. cikarlarima uygun hareket ettirme :)
hayal etmek ve dinlemek
ne güzel
Arabalar. Ve karakalem :)
çok iyi
Teşekkürler. Ya sen?
ben de eskiden yapardım karakalem. şu an daha çok edebiyatla uğraşıyorum
Anladım :) ne tür yazıyosun
şu an daha çok deneme ve şiir
Güzel :) alıyorum takibe seni. Şiirlerinden göndermek istersen memnuniyetle okurum
kendimi geliştirdiğim zaman inşallah :)
Aslında hemen hemen bir çok dalda..
doğrudur
çok güzel resim cizerim :)
ne güzel :) ben de ara sıra kara kalem çalışması yaparım
yemeekkk hamur işi felan :D:D:D. dd
bu sene ben de baya alıştım yapmaya :)
Bunun yaptıgı hamurdan yemekten millet zehirleniyor aman aman Sak'ın 😄😄😄
@Ramazankzlyll sen ne hyvansın yaa :D:Dd. D:
@soran çok zevkli bacım yap yaa :D:DDd
@amyleeches Estağfirullah 😄😄😄
@Ramazankzlyll aşkım yapma böyle D:DD:d. D:DD:D:D:D:dd
Çizim. İnşaat/ tamir :)) Yemek. Araştırma.
inşaat tamir... ilginçmiş :)
Çok meraklıyım :D inşaat bişeyi kurmak demek olmuyomu?
inşa etme anlamında diyorsanız evet o anlama yakın
Hmm ok :)
Müzik ve spor konusunda yetenekli görüyorum..
doğrudur
evet..
Elektronik , ve bilgisayar :D
Şarkı söylemek resim çizmek futbol
Çok güzel yan gel yat yaparım
vücut geliştirme motivasyonumu hiç kaybetmem
Edebiyat ve sanat
çok güzel...
Herkes uğraşmaktan keyif aldığı şeyi yapmalı bence.
aynen öyle
hepsinde biraz.
en iyisi
Uzak doğu spor.
hangisi mesela?
Karate.
Guzel sozler yazdigima inaniyorum
mesela? bir örneğini paylaşır mısınız?
Begenmezsiniz bide onun izin yazmiyim hic
estağfurullah
voleybol
oynamıştım bir sene okul takımında. çok eğlenceli oluyor.
bencede çok eglenceli
kesinlikle
Baklava yeme ustasıyım.:))
Yuzme tenis
tenise ben de başlamayı düşünüyorum
Tavsiye ederim kesinlikle
bakalım. masa tenisi oynuyorum tenise de merak saldım
Guzel guzel :)
aynen :)
Başarısız olmakta çok başarılıyım :(
edebiyatt
bir şeyler yazar mısınız peki? şiir, hikaye falan
mektup yazmayı severim. çok şiir ve sözler yazdım lakin hiç not tutmam
ben yazdıklarımı saklıyorum genellikle. güzel oluyor dönüp bakmak bazen
benim keyfim yerinde olunca döktürüyorum zaten arkadaşlara yazdıklarım var belki o şekilde toplarsam bir kaç sayfa çıkar
doğrudur
çabuk kandırırım kankaaa
Bilgisayar dalında bill gates den sonra gelirim :)
Şiir
çok iyi. okumakta mı peki yoksa yazmakta mı?
Okumayı severim yazma becerisine de sahibim
ne güzel. ben de yazmaya çalışırım kendimce ara sıra
Son zamanlar fazla aksattım. Ama rahatlamak açısından iyi geliyor... Bir de yemek tabi :) bu ikisi favorim.
doğrudur :) yazmak lazım ama
Periyotlar halinde yazmak gerekiyor fazla ara vermemen tavsiyemdir, sağlıcakla :)
teşekkürler :)
Tiyatro :)
çok güzel :)
Yetenek-sizim :(
aslında yetenek sizsiniz de fark edememişsiniz belki
Tamam :D
#Teknolojik alanında
doğrudur
bilgisayar oyunları, spor, birde cesaret tavan
bir yetenegim yok aslinda
Boş boş zaman gecirmektee :))
tekvando, müzik, futbol, yabancı dil.
Uyumayı bile beceremiyorum.
3d model ve animasyon. Kısaca CG Art.
Voleybol ev işleri yemek felan
Her konuda :D
baya iyisin o zaman :))
Sorma ya süper ötesiyim :D
:))
Dil, resim...
dil... güzel bir yetenek
Hukuk konusunda...
umarım ben de olurum. olmam gerekli zaten :)
Insallah canim
inşallah
Ve sana bir kardes tavsiyesi buyuk dusun ankara, Galatasaray, marmara, İstanbul is hayatinda cok onemi var.
şu an hukukta okuyorum zaten
O zaman sana dedigim unilerden bir tanesinde felan degilsende onemli degil kendini gelistir... istedigin yere gelirsin ;)
aynen :)
Cizimim iyidir.
var mı bir örneği acaba?
Xper 1 oldugum icin paylasim yapamiyorum galiba. :)
anladım :)
Bazen şiir yazarım
ne güzel. ben de elimden geldiği kadarıyla yazmaya çalışırım
Hımm paylaş bizimle o zaman
Şiir okumayı severim
çok iyi yazamam. amatör düzeyde öyle
Bende amatör yazarım
ümit yaşar oğuzcan cemal safi değiliz yani :)
yani :) ama çok iyi yazan amatör şairler de var. hatta geçenlerde birinin şiirine denk gelmiştim baya iyiydi
Edebiyatdefteri. com adresinde paylaşıyordum
Şifremi unuttum gitti öyle :)
edebiyatevi. com diye bir site vardı bilirsiniz belki ben de oradan takip ediyorum şiirleri
Hesap kitap işleri
excel bilirmisin :)
Tabi :)
Voleybol ve tenis
tenise başlamak istiyorum aslında. nasıl zor mu?
Baslangicta eglenceli ama bir süre sonra sıkılma ihtimalin yüksek zorluyor çünkü
denemek isterim yine de. masa tenisi oynuyorum iki senedir tenis de öğrenmek istedim.
Sen sevebilirsin, zevk alabilirsin ben çabuk sıkılmıstım ama birakamadim da :))
bakalım denemek lazım :)
futbolda cok ıyıyım
doğrudur
bıraz ovmek gıbı oldu ama :D
:)
Hiçbirşeyde malesef
neden?
Yıllardır bunu soruyordum;ama bıraktım artık sorgulamayi
Şiirbaz bir yeteneğim var ;)