
Bir mutfakta bir de çiçek yetiştirme konusunda iyiyim sanırım. Başka bir şeyi beceremedik 😅 İnsani ilişkileri yakıp, yıktık zaten..

Bir mutfakta bir de çiçek yetiştirme konusunda iyiyim sanırım. Başka bir şeyi beceremedik 😅 İnsani ilişkileri yakıp, yıktık zaten..
Sosyal ve atılgan birisi olduğum için insan ilişkilerinde , karşımdaki insanları kolayca manipüle ediyor oluşum sayesinde her istediğini elde etmek konusunda, Sektirmeden profosyonel yalan söylerek kendimi ve günü kurtarıyor olduğum zamanlarda , Gerektiği zaman çok iyi bir oyuncu kimligine bürünüp asıl duyguları saklamak konusunda kendimi başarılı ve yetenekli buluyorum. Aynı zamanda mutfakta elimin lezzetli olduğunu düşündüğüm için mutfakta , ev dekarasyon ve dizayn konularında ve moda stili hakkinda kendimi başarılı ve yetenekli buluyorum.
Meraklı ve araştırmacı biriydim. Bu aralar değilim maalesef.
Akademik anlamda başarılı biriydim; şu an ara verdim. Biraz zaman geçsin yüksek yapmayı düşünüyorum.. okuyorum; bunu seviyorum diyebilirim.
Mesleğimde iyi olduğumu düşünüyorum, başarılı olduğumu söyleyebilirim. Fırsat bulursam kendimi çok daha fazla geliştireceğime inanıyorum.
Tatlı yapmayı seviyorum, bu konuda yetenekli miyim bilinmez ama çabalıyorum diyebilirim.
Mantıklı düşünürüm, bana danışır ailem ve yakın arkadaşlarım bir şeyler yapmadan evvel ve bazı şeyleri geniş çaplı düşünme ve ince ayrıntıları farkedebilmek açısından yetenekli olduğumu düşünüyorum..
Bu çiçekten benim de var adı ne bu arkadaşın 😅 minicik bir filiz kocaman çiçeğe dönüştü. Acaba açıyor mu? Yeteceğe gelince mutfak ve planlama diyebilirim.
Adını bilmiyorum maalesef, teyzemden aldım çok güzel bir şey oldu, gördükçe mutlu oluyorum ☺
Müzik yeteneğim var kendi kendime bağlama çalmayı öğrendim ama eğitim alamadım kendimi geliştiremedim başka konularda yeteneklerim olduğunu da düşünüyorum maalesef kendimi keşfedemedim hep pasif kaldım aşamadığım şeyler var bu yüzden hayatta hep geri kaldım
Cevap
32Cevap
Başarılı bulduğumu düşündüğüm bir şey yok alında.. Ateşli Katy..
Ateşli Katy nedir?
Çiçeğin adı..
Yani ona benzettim bi an. Genelde güz mevsiminde çiçek açar. Sıcakları çok sevmez.
Kalanchoe dediğiniz ama bu o değil, bu çiçek açmıyor maalesef.
Hmm ona benzettim. Dediğiniz gibi kalonchoe familyası dediğim..
Edebiyat, konuşmak, hitabet, spor alanı, tarih, hızlı yazma, kitap okumak, yaratıcılık, menemen, mangal yapımı 🤣
Herkese hak ettiği muameleyi gösterme konusunda :D
Sitede ki 2. İdolüm oldun 😅
Şımarırım ama 🥹🙈
😄😄 Şımarık Sosyetik Shegil oldu
😅 olsun varsın 🌷
Sen değil 😄
Uyuz 🙄
Bende merak ettim :D
Çok yakınen tanıyorsun @OurangMedan 😄
Sosyete birinci olsun ya kıskanır şimdi fjfj
@OurangMedan piüüüh Allah seni 😏 odun kıskanmıyorum ben 😃
Teşekkür napcaksınkiye dkkf
Bence o başkasını etiketleyecekti eli çarptı 😅 jskss
Manipüle etme kızı djfkk
Edemem bence 😕
😂 Edersin sen
@OurangMedan beni insanlara yanlış lanse etme 😇 melek kanatlarım nerde 😏
Ok bye 😏
Benim için dövüşmen 😂
insanları anlamak ve çözmek
İnsanların ne olduklarını anlama konusunda..
Biraz geç oluyor ama nokta atışı.. 🎯
Geç olsun güç olmasın diyecem ama can yandıktan sonra ne anlamı kalıyor
Olsun.. Anladıktan sonra iyileşmek daha basit..
İyileşmek herkese basit değil bence
Şöyle oluyor; benim gibi biri bunun gibi biri için böyle kötü durumda olamaz..
Kendimizi o kadar da "alçağa" düşürmemeyi başarıyoruz.. O seviyeye düşürmüyoruz kahredip üzülerek..
Ben yine de başarıyorum onu 😅
Boşuna mı yazdım şimdi.. 😄
Kem küm, ben hem boşuna diyorum ki bunları kendime 😅
İnsanları iyi analiz edebildiğimi düşünüyorum, duygularımı dışarıya karşı saklayabiliyorum elimden geldiğince.
Ben de böyleyim, fazlaca saklıyorum
Cam güzeli mi deniyordu buna? Mor renkte oluyor genelde.. Çok güzeller
Adını bilmiyorum
Kalanchoe yaprağına benziyor biraz solda orada bir pilea gördüm.
Npk 8 15 15 harika olur.
Kalanchoe değil, çiçek açmıyor bu..
Pilea 2 tane var ama onları çok geliştiremedim ya 😐
Nerden bulucam ki onu?
Tamam teşekkür ederim
Küfür konusunda çok başarılıyım. Çok sanatsal küfürler edebiliyorum :ddd
Büyük başarı gerçekten 👏👏
Düşünmek ve ders çalışamamak konusunda sjdnd tembellik yapmakta da baya başarlıyım 😅😅
Tembellikte beni kimse geçemez, lütfen 😄
Olabilir ama bende fena değilim işte 😅 memnun değilim ama bu durumdan sıkıntı o kendimle çatışıyorum sürekli :)
Bu durumdan kim memnun olur ki, memnun olmadığımız kadar keşke harekete geçsek değil mi? 😄
Keşkeee çok farklı biri olabilirdim şimdiye kadar 😂😂
Al benden de o kadar. Potansiyel var ama üşengeçlik 😂
Tam anlamıyla dediğin şekilde 😂 kendimizi harcadık bunca zaman
Yahu daha yaşın kaç, sen harcamış sayılmazsın, daha önünde zaman var. Ben bitmişim 😂
Olsun 😅 yüz binlerce saatimizi oyunlara, dizilere, filmlere harcadık tembellik ettik hala yapmamız gereken şeyler var üşengeçlik ve tembellik ediyoruz hiç mi değişmez insan 😂
Neden açık veriyorsun ya 🤫🤫😂😂
😂😂 durum büylee hadi oturdum soru çözüyorum gaza geldim şimdi bakalım ne kadar sürecek😅
Hadi bakalım, Allah zihin açıklığı versin 😄
Sağ olasın 😅😂
Hatasını kabul eden insan olarak kendimi başarılı buluyorum özür dilemeyi bilen insan olarak kendimi başarılı buluyorum, Allah'tan korkmayı bilen insan olarak kendimi başarılı buluyorum.
İnsan ilişkilerinde manipülasyon konusunda, okuma ve öğrenmeye açıklık konusunda, olaylar ve durumlar karşısında analiz yapabilme konusunda kendimi başarılı buluyorum..
yaptığım herşeyi en mükemmel en iyi şekilde yaparım ama uzmanlık alanım finans ve muhasebedir :D
Boşandım , tek yaşıyorum. kısaca hayat akışı sifirdi.. şu an eskortluk yapıyorum. hayat devam ediyor kısacası , ne yaptık ne ettik ne başardık bilmiyorum
simya alanında.
masaj alanında. thai ve tangra masajlarında.
sanal s... nirvanaya ucuruyorum. ortalama 2 il 3 saat sürüyor.
kadınların vücüdunu onlardan daha iyi tanıdığımı biliyorum.
yeteneklerim bunlar.

Orkide bakmak ve masa tenisi oynamak.
Bir Orkidenin neredeyse 4-5 ay solmadığını gördüm (3-4 yıllık orkide)
genelde insanlara en iyi tavsiyeleri veririm ama asla kendim yapamam
Terzi kendi söküğünü dikemez
Zayıf vücutlu zarif giyimli bebeksi yüzlü yüzlü kadınları seviyorum ben. Kısacası; kadının güzelinden anlıyorum 😝
Yemek yeme , iş ve dövüş sporları.
Öyle çok iddiam yok. Dümdüz adamım
Mutfak, edebiyat, spor, yazma ve pozitif enerji yaymamla kendimi iyi buluyorum diyebilirim😊
Bildiklerimi yazarak kendimi daha iyi ifade edebiliyorum.
çiçeğin güzelmiş
Teşekkür ederim ☺
yapragından kırsak tutar mı acaba? bardakta çimlenır mı
Bilmiyorum ki, taze büyüyen fidesinden alıp diktim ben
Değersiz olmak bekar yalnız olmak ve sürekli beni mutsuz perişan eden şeylerin beni bulmasında gayet başarılı bir paratoner gibiyim 🥺
Mantıklı karar verme, mutfak ve para kazanma
Liderlik özelliğim iyidir.
Tembellikte üstüme yoktur
Araştırmacı kimliğim iyidir
Tüm konularda çok iyiyimdir
İnsanları çözme konusunda iyiyim hanımefendi
Zeka işlerinde. :D
Araba sürme konusunda
Çok iyi çay içerim.😁
Vaay 😄
Çiçeklerle geçinen herkesle geçinir
Bende geçerli değil demek ki
İnsan ilişkilerinde yapıcıyımdır.
Bilgisayar İnternet Konusunda
Hayat ve insan tecrübesi
Müzik, yemek ve ders
Galiba gözlerime bir şey oldu
senaryo yazmakta
Şu ara hiçbi konuda knk
Her konudaa :D
Çiçeğin kötü.
Daha güzelini yetiştirirsiniz İnşaAllah 🙂
Borsa
Hiçbir konuda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?