Konuşmayı sevmeyen biri olarak sosyalleşme becerilerini geliştirme şansım var mı😞?

Abi bazı insanlar var durmadan konuşup sohbet ederler ve yorulmazlar. Ben yoruluyorum, konuşmaya enerjim bile olmuyor, kafamın içinde yaşıyorum çoğu şeyi. Ama bu şekilde de sosyalleşme becerilerini geliştirmek nasıl mümkün olacak? Zorla da konuşulmaz ki.

Kendimi övmek değil niyetim ama o kadar akıllı ve zeki bir kız olmama rağmen insanlarla konuşma pratiğim olmadığı için bazen iki lafı bir araya getirmekte zorlanıyorum. Cümle kurmak konuşmak benim için kolay olmuyor. Yazmaya gelince çatır çatır yazarım konuşmaya gelince boğazım düğüm. Bu tezatlık beni öldürecek.

Konuşmayı sevmeyen biri olarak sosyalleşme becerilerini geliştirme şansım var mı😞?
Cevapla