Nasıl sosyalleşebilirim iletişim becerilerimi nasıl güçlendire bilirim?

27 yaşındayım hafif düzeyde asperger sendromu rahatsızlığım var yeni insanlarla tanışmak istiyorum nasıl SOSYALLEŞEBİLİRİM. Nerelerde takılmalıyım üniversite arkadaşlarınla takıl demeyin 😂 açıktan tarih lisans okudum bu yüzden üniversitede arkadaş edinme sansım olmadı bilgisi olanlar cevap yazabilirse çok sevinirim bu arada devlet memuruyum bir üniversite hastanesinde çalışıyorum sizce nasıl sosyalleşebilirim ve iletişim becerilerimi güçlendirebilirim?
Güncellemeler
5 ay
Sadece tanışmak istemiştim ama olmasada olur neyse soruma cevap verdiğiniz için teşekkür ederim
Güncellemeler
5 ay
Verdiğiniz cevaplar için teşekkürler
Nasıl sosyalleşebilirim iletişim becerilerimi nasıl güçlendire bilirim?
Cevapla