Hayatimdan kim çıkarsa çıksın yerin dibine giriyorum üzüntüden neden?

3 günlük konuştuğum biri bile olsa hayatımdan kendim çıkarsam dahi çok üzülüyorum dayanamıyorum ağlıyorum falan ayrılıklara asla gelemiyorum ama çoğu zaman da kendim bırakıyorum neden böyle duygusal olarak çok büyük skntlarim var

Hayatimdan kim çıkarsa çıksın yerin dibine giriyorum üzüntüden neden?
Cevapla