Hayat Beni Yuttu , Yaşayan Ölüyüm , Özgüvenim Yok , Kimseden Bir Şeyden Tek Beklentim Yok Ne Yapayım?

Yaş 29 ve ben 13 senedir 16 yaşından beri depresyondayım bütün günüm evde bilgisayarda geçer. lise 1 terkim ve herşeye uzak yabancı kaldım benden artık çöpçü bile olmaz.

Hayat Beni Yuttu , Yaşayan Ölüyüm , Özgüvenim Yok , Kimseden Bir Şeyden Tek Beklentim Yok Ne Yapayım?
Cevapla