Bayadır asosyalim tipimde bi sıkıntı da yok ama baya bi utangacim nasıl geçer?

Bi ortamda rahat davranıyorum insanalr çok farklı geliyor hiçbiriyle yakislasmak istemem genelde soğukkanlılık var tanimadiklarima karşı ama odaklanamiyorum bi ortamda yaptığım işe farklı farklı düşünceler geliyor aklıma mesela cinsiyetle alakalı yaş 18 normal mi yani bilmiyorum ama sosyal ortamlardan kaçar oldum yani o derece eskiden böyle değildim sonradan gelişti böyle bir şey kendimi gereksizde hissediyorum bazen
Bayadır asosyalim tipimde bi sıkıntı da yok ama baya bi utangacim nasıl geçer?
Cevapla