• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

29 yaşındayım hayattan hiçbir beklentim kalmadı niçin böyle oldu?

James116
James116 Takip Et
Xper 5 Yaş: 27
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
22
Yapay Zekaya Sor

Ne evlilik ne kariyer her şeyden muafım sanki?

29 yaşındayım hayattan hiçbir beklentim kalmadı niçin böyle oldu?
Cevapla
Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • soyluyengeç
    soyluyengeç Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Hocam kendine bunu yapma, iyi şeyler düşün, avmde işe gir, orada ki arkadaş ortamı kalabalık felan kafanı dağıtmana yardımcı olur, birine aşık olur yaşlanır gidersin. Güzel görmek için kendine iyi şeyleri empoze et, her yaşın güzelliği ayrıdır. Karamsarlığa kapılıp depresyon şarkıları ile bunalıma girme, dizi izle oyun oyna, sinemaya git, müzikle ilgilen kendine bir şeyler katmalısın. Tarihi araştır, uzayı evreni araştırıp notlar yaz, yer altı hareketlerini oku, sismologların açıklamalarını oku, bir şeyle ilgilen modun düşük olmasın. Sen nasıl düşünürsen öyle olur, bu hayatta insanın psikolojisi sadece düşünmekten geçiyor. Hep iyi ol

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Pandauzgunnnn
    Pandauzgunnnn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    23 yasindayim bende aynı şeyleri düşünüyorum. Bence bu da günümüzde yaşadığımız olaylardan kaynaklı.
    19 yılı üni girisliyim, çok istediğim ortaokul 6 dan beri hayalini kurduğum bölüme girdim ve yarım dönem gidip covidden dolayı eğitime ara verildi. Dışarı çıkma yasakları, covid vakalarının sayısı, çevremdeki kişilerin etkilenisi... Tüm bunlar beni hayattan soğutmaya başlattı.
    Uniler geri açıldı, 1,5 yıl daha gitme şansı bulduk fakat tam mezun olacakken deprem oldu... Gene uniler kapatıldı...
    Gelecek kaygısı, enflasyonla mücadele, hayat zorluğu, yaşam mucadelesi, ailevi sorunlar, sevgili sorunu... Tüm bunların hayattan alacak verecek davamızı etkilediğini düşünüyorum. İnsan yaşamak bile istemiyor kopacaksa kıyamet kopsun artık dedirtiyor. Sanırım 2000 jenerasyonun görmediği bir şey kalmadı... Her şey onlara vurdu...

    0
    0 Yorumla
  • Depths_OfThe_Mind
    Depths_OfThe_Mind Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Hayattan bir şeyler beklemek pek mantıklı bir hareket olmaz. Neden hayatın devreye girmesini bekliyoruz ki? Biz hayallerimizi gerçekleştirebilecek güce ve kudrete sahip değil miyiz? Elbette sahibiz! Fakat "Hayat şartları" diye bir şey var. Peki nedir bu hayat şartları?

    Hayat şartları kısaca; ülkenin ne kadar geliştiğini, ne kadar kalkındığını ve sosyokültürel yapısını anlatır.

    Aslında hayat bize engel olmuyor. Hayatın tekdüze işleyişi devam ediyor. Bize engel olan, bizi tüketen, yetersiz gösteren ve başarı yollarına engeller düzen şey hayat şartlarıdır.

    Sizin böyle hissetmeniz gayet normaldir. Çünkü Türkiye Cumhuriyeti'nde, hayat şartlarını zorlaştırmak için ve insanların böyle hissetmesi için çırpınan bir kesim var. Ne yazık ki...

    Umarım "niçin böyle oldu?" sorusuna mantık çerçevesinde yorumlayarak cevap verebilmişimdir.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bende aynıyım. Sonum ne olacak bilmiyorum. 27 yaşındayım, mesleğim yok güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum. Bütün gün pc başında zaman öldürüyorum. Ayrıca okb hastasıyım ve fazlasıyla duygusalım. Şu yaşa kadar, ne doğru düzgün arkadaş grubu ne de ilişkim oldu. Bence bizim durumumuz psikologluk. Kendi kendine düzelecek birşeyler değil.

    0
    1 Yorumla
    • Zeynep7537
      Zeynep7537
      +1 yıl

      Güvenlik görevliside bir meslek olmuş iki yıl özel güvenlik ve koruma bölümleri var

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

30

Cevap

21

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Bende aynı durumdayım ülke yüzünden sanırım

    0
    0 Yorumla
  • BenimHepUmudumVar
    BenimHepUmudumVar Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 69%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı.

    Dibi görmeden yükselemez insan, çoğumuz bu dönemlerden geçtik. Kendine ben kimim diye sor artılarını eksilerini değerlendir 29undan sonra eksiklerini tamamlayamazsın ama artı yönlerini iyice geliştirip o konularda kendine iyi bir yol çizebilirsin. Başarıların daim olsun. Kimsenin seni demoralize etmesine fırsat verme. Toksik tipleri kendinden uzak tut.

    2
    0 Yorumla
  • ALTAYBEY
    ALTAYBEY Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 59%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Ülke zaten başlı başına kendince bir Survivor hayatı gibi nasıl bir beklenti bekliyorsun kendinden şu an ülkedeki hiçbir genç hiçbir insan gelecek hakkında bir beklenti dahi sahibi değil yarını dahi insanlar düşünemiyorlar

    0
    0 Yorumla
  • BuOlsa
    BuOlsa Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 34%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Yas 23 yaziyor... biseyden yorulmuşsun belliki ama eğer pes edersen basaramazsin. Zorluklar bizi basarinin yolluna götürür

    0
    0 Yorumla
  • TeslaDaVinci
    TeslaDaVinci Takip Et
    Guru Yaş: 49 , eic 97%
    +1 yıl

    evlenecek kadın bulmak zor. isteyenlerde maddi imkan peşinde. kimse mücadele etmek istemiyor. haklısın

    0
    0 Yorumla
  • HokusPokusss
    HokusPokusss Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 86%
    +1 yıl

    Maaalesef dostum yaşamak suçu kaldı üstümde

    0
    0 Yorumla
  • Elfida277
    Elfida277 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Çoğu kişi öyle Türkiye de yaşayıp da beklentisi kalan insan var mı ki

    0
    0 Yorumla
  • iyikadınkaraborsa
    iyikadınkaraborsa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 88%
    +1 yıl

    Ayakta duracak hâlin yokken hayatta duracak nedenlerin varsa,
    Korkma, düşmezsin.

    0
    0 Yorumla
  • avigor
    avigor Takip Et
    Guru Yaş: 66 , eic 95%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    İyi bir arkadaş bul , takıl bana hayatını yaşa cinsinden

    0
    0 Yorumla
  • denizlide1adamm
    denizlide1adamm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Bende de aynı gibi kendimi boş beleş gezinen emekli dedeler gibi hissediyorum

    0
    0 Yorumla
  • Zavallıbirkız
    Zavallıbirkız Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    Dini inancını bilmiyorum ancak bir ayetle cevaplamak istiyorum. "Kalpler ancak Allah ı zikretmekle huzurlu olurlar" 💐

    4
    18 Yorumla
    • cemsie
      cemsie
      +1 yıl

      Bu millet kadar "Allah Allah" diyen kim var ablacım?

      Yorumla
    • Zavallıbirkız
      Zavallıbirkız
      +1 yıl

      Doğru söylüyorsun ablacım 💜 demek daha çok lazım. malum ahir zaman her şey üzerimize üzerimize geliyor 🥺

      Yorumla
    • klavis
      klavis
      +1 yıl

      namaz gibi gerekli vazifeleri yerine getirmek bir nevi her anını onun için yaşamak aslında orada bahsedilen sadece ALLAH ALLAH demek değildir.

      Yorumla
    • cemsie
      cemsie
      +1 yıl

      Zikirden her anını onun için yaşamak anlayacağız yani. Dostum tefsirin de bir sınırı var. En mümini ben olcam derken saçmalamayın.

      Yorumla
    • klavis
      klavis
      +1 yıl

      Sen ne anlamak istiyorsan onu anla sana dayatma yapan yok rahat ol…

      Yorumla
    • cemsie
      cemsie
      +1 yıl

      "Değildir" yerine "bence değil" dersen ne dediğin anlaşılır. Ben raadım sen gerildin ama anlaşılan.

      Yorumla
    • klavis
      klavis
      +1 yıl

      Değildir. Bencesi yok bu işin bu çıkarımı yapmak için de alim olmaya gerek yok yaşamın amacı zaten belli ama söylediğim gibi sen nasıl anlamak istiyorsan öyle takıl.

      Yorumla
    • Zavallıbirkız
      Zavallıbirkız
      +1 yıl

      Allah için yaşamanın nasıl bir sınırı var sana göre bilemiyorum. Dinimiz çalışmayın üretmeyin mal mülk sahibi olmayın demiyor çünkü. Bunları yaparken asıl görevinizi unutmayın diyor. 5 vakit namaz ve diğer farzlar zaten yapılması gerekenler adı üstünde farz. Daha çok Allah ı anmaktan ne gibi bir sınır olabilir aklım almadı. En mümin ben olabilsem inşallah bu konuda yarışmak isterdim doğrusu

      Yorumla
    • klavis
      klavis
      +1 yıl

      Sınır yok zaten amaç o. Kendinizle yarışarak ALLAH adına iyi bir mümine olmak için çabalayabilirsiniz.

      Yorumla
    • Zavallıbirkız
      Zavallıbirkız
      +1 yıl

      İnşallah çabalıyorum. dua isteriz bu konuda 💐

      Yorumla
    • klavis
      klavis
      +1 yıl

      Aynı şekilde dualar müşterektir.

      Yorumla
    • cemsie
      cemsie
      +1 yıl

      Tefsirin sınırı var dememi imanın takvanın sınırı var demiş gibi algılayıp saçma sapan yükselmenize de bir isim bulsanıza ya.

      Yorumla
    • klavis
      klavis
      +1 yıl

      @cemsie

      Zikirden sadece ALLAH ALLAH’ı anlıyorsan bu senin eksikliğin. Çünkü o değil.
      söylediğim cümle üzerine yorum yapıyorsun ve ALLAH İÇİN YAŞAMANIN onu zikretmenin SINIRI YOK. dediğim şey bu …zaten sınırsız olan bir güce karşı sınırlı bir kelime üzerinden sınırlı bir anlayışa vurgu yapılamaz…aradan kelime seçip kendine göre kurgulama. Benim ne anladığıma ne demek istediğime bile karar vermişsin. tefsirin sınırı var demen beni bağlamıyor. Dünya da ALLAH için yaşanması gerçeğini değiştirmiyor. Ama Sen bu konuyu sınırlı algıla ben de sınırsız. algı meselesi… bunu düzgün bir hocaya sorabilirsin ve onunla tartışabilirsin.

      Yorumla
    • cemsie
      cemsie
      +1 yıl

      Bn dini kitaptan öğreniyorum. Hocalardan öğrenince sizin gibi olunuyor. fark burada ortaya çıktı. Esenlikler dilerim.

      Yorumla
    • klavis
      klavis
      +1 yıl

      Sürekli bir laf çakma peşindesin. Örnek Tefsiri yazan da hocalar, alimler…bizim gibiler nedir bilmiyorum. Ama senin gibi olmaktan iyidir.

      Yorumla
    • cemsie
      cemsie
      +1 yıl

      Aynen devam👋👋

      Yorumla
    • klavis
      klavis
      +1 yıl

      Boşluk ile vakit kaybetmektense engellemek daha iyi.

      Yorumla
    • cemsie
      cemsie
      +1 yıl

      Bay baaaay maviliklere doğru...

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Koysalar önüne bariyer de, çocuk da yap, kariyer de :D

    1
    0 Yorumla
  • Nedesemkibilemiyorum
    Nedesemkibilemiyorum Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    28 yasindayim ve Ben de ayni durumdayim. Hicbir seyden ve kimseden bir beklentim yok. Mutluyum yine de :)

    Nedenine gelince, belki de buyudugumuz icin Boyle oluyor.

    0
    0 Yorumla
  • hande_77
    hande_77 Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Herşeyden hevesini aldığın için böylesin artık heves edicek beklenti içine gircek birşeyin kalmadığı için

    1
    0 Yorumla
  • amete0606
    amete0606 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    dibine kadar boka batmadan çıkamazmış insan. Sanırım sen çıkma evresine geçiyorsun. Umarım hayatın hakettiğin gibi olur..

    0
    0 Yorumla
  • selinnnselinnnnnn
    selinnnselinnnnnn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Profilinde yas 23 yazıyor. Kandırıyorsan bizi söyle bilelim kardeş

    1
    2 Yorumla
    • tahacan__
      tahacan__
      +1 yıl

      Çok tepkiliyim bende

      Yorumla
    • tahacan__
      tahacan__
      +1 yıl

      Aynı şeyi sorguladım

      Yorumla
  • DoğuAnadoluluKız
    DoğuAnadoluluKız Takip Et
    Xper 1 Yaş: 33
    +1 yıl

    Tükenmişlik mi? Ne zamandan beri var detaya girersen daha iyi olur.

    0
    0 Yorumla
  • WolfMan123123
    WolfMan123123 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kardeş benim kadar olamaz yazsam kelimeler yetmez. İstersen hayatlarımızı karsilastiralim

    0
    0 Yorumla
  • Senarwen
    Senarwen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 88%
    +1 yıl

    21 yaşında aynı düşüncedeyim

    1
    7 Yorumla
    • 1BilirKisiRaporu
      1BilirKisiRaporu
      +1 yıl

      Bende

      Yorumla
    • Senarwen
      Senarwen
      +1 yıl

      Üzücü

      Yorumla
    • Emtr16
      Emtr16
      +1 yıl

      19 yaşımdayım bende aymı şekilde hiç bir beklentim yok

      Yorumla
    • Senarwen
      Senarwen
      +1 yıl

      Ne olacak bizim bu halimiz arkadaşlar

      Yorumla
    • Emtr16
      Emtr16
      +1 yıl

      Onu bile düşünmek istemiyorum

      Yorumla
    • Emtr16
      Emtr16
      +1 yıl

      Boşuna sürünüyoruz elimizden ne geliyor ki

      Yorumla
    • 1BilirKisiRaporu
      1BilirKisiRaporu
      +1 yıl

      Çabayi birde bazen yanlış bazen boşa harcamak da cabasi...

      Yorumla
  • dilhun328
    dilhun328 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Benim erkek versiyonumsunuz... Geçmiş olsun

    1
    0 Yorumla
  • Anil17l
    Anil17l Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 76%
    +1 yıl

    Bende öyle düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • Sıfıરⲛoктаsı
    Sıfıરⲛoктаsı Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Belki hayatında senden beklentisi yoktur

    0
    0 Yorumla
  • LimitsizBoy
    LimitsizBoy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 90%
    +1 yıl

    Hayat böyledir her şey anlamsız gelir bi anda

    0
    0 Yorumla
  • aloneenolaa
    aloneenolaa Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Arada olur öyle geçer zamanla

    0
    0 Yorumla
  • Tanerovsky
    Tanerovsky Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Beklentin daha önce neydi

    0
    0 Yorumla
  • Mickywomen
    Mickywomen Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Ekonomi pandemi ülkenin gidişatı olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    boş ver kanka gelsin hayat geldiği gibi

    0
    9 Yorumla
    • Zavallıbirkız
      Zavallıbirkız
      +1 yıl

      Yaş 35 yolun yarısı demiş şair. Kaldı (inşallah) diğer yarısı. Boş vererek mi geçireceksin 🥺

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      Ben gamsizsim sende ol

      Yorumla
    • Zavallıbirkız
      Zavallıbirkız
      +1 yıl

      Öyleydim öyleydim bende. Sonra bi söze denk geldim tüm hayatım değişti

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      Söz nedir özel değilse

      Yorumla
    • Zavallıbirkız
      Zavallıbirkız
      +1 yıl

      Değil tabi ki 🤗 sadece dünya için mi yaratıldın ki , tüm vaktini ona harcıyorsun? İdi bende buzlu su etkisi oluşturdu

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      Yani elbette öyle ama biraz törpülenip Allah yoluna yönetebilirsiniz ama hayat devam ediyor yasayacaksinds aynı zamanda

      Yorumla
    • Zavallıbirkız
      Zavallıbirkız
      +1 yıl

      Dinde aşırıya gitmeyi yasaklamış peygamber efendimiz sav bende denge kurmaya çalışıyorum zaten

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      Ne kadar güzel ama beklentini kesme rahat ol kafaya takma biseyi sağlık yerinde ise gerisi mühim değil

      Yorumla
    • Zavallıbirkız
      Zavallıbirkız
      +1 yıl

      Elhamdülillah sağlığım sıhhatim yerinde bedenen bir sıkıntı yok. Arada bir kalbim boğuluyor gibi oluyodu sanki birinin avucunda sıkılıyor gibiydi artık o da geçti 🤗

      Yorumla
  • Centirwomen
    Centirwomen Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Bende 25 yaşındayım ve aynı düşüncelerdeyim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Önceki sevgililerin yordu seni demek

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Neden öyle sen söyle bakiyim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Maalesef hiçbirimiz in kalmadı.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ekonomi falan ondan böyke olsuk

    0
    0 Yorumla
  • Sevgi-1982
    Sevgi-1982 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne güzel iste

    1
    0 Yorumla
  • FreePowerFull
    FreePowerFull Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    kısmet salla

    0
    0 Yorumla
  • birineBakipCikicamm0
    birineBakipCikicamm0 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    +1 yıl

    Depresyonda falansindir

    0
    0 Yorumla
  • parinazkhnum
    parinazkhnum Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Hocam neden ya :( çok üzgünüm ben de öyleyim

    0
    0 Yorumla
  • jej2o2oi1i2
    jej2o2oi1i2 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    Böyle sora sora benide bunalttınız.

    0
    0 Yorumla
  • normalbirisi1
    normalbirisi1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Daha yolun başındasın değişirsin

    0
    0 Yorumla
  • kadınseviyorummm
    kadınseviyorummm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    suc snein degil yönetimin

    0
    0 Yorumla
  • zeynepiştee
    zeynepiştee Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    +1 yıl

    Yaşin kemale ermiş çünkü sendrom falandır

    0
    0 Yorumla
  • geceler_sessiz0606
    geceler_sessiz0606 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence öyle düşünme

    0
    0 Yorumla
  • iamasy
    iamasy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 44%
    +1 yıl

    boş ver

    0
    0 Yorumla
  • yalandunyaa011
    yalandunyaa011 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Sanki terk edlismis bir viraneyimm

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Dogrudur h

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Bende öyle

    0
    0 Yorumla
  • xyzabc1234
    xyzabc1234 Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Öl kanka

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Erken harcandık

    0
    1 Yorumla
    • _Make_love_
      _Make_love_
      +1 yıl

      Daha yaşın genç ya

      Yorumla
  • WQKXW
    WQKXW Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Sana sormami niye

    0
    0 Yorumla
  • muraatt_
    muraatt_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Büyü mü var ki knk

    0
    0 Yorumla
  • muratli78
    muratli78 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46
    +1 yıl

    Niye kank

    0
    0 Yorumla
  • uyeadimineyapcan
    uyeadimineyapcan Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    +1 yıl

    Benimde

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(36)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > 29 yaşındayım hayattan hiçbir beklentim kalmadı niçin böyle oldu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

28 yaşındayım ve hayattan beklentim kalmadı var mı böyle olan? 3 cevap verildi
30 Yaşındayım Hiç Bir Hayalim Hayattan Beklentim Hiç Bir Amacım Yaşamak İçin Bir Sebebim Yok Ne... 5 cevap verildi
Hayattan hiç bir bekletim yok öylesine yaşıyorum neden? 6 cevap verildi
24 yaşındayım hayatta hiçbir başarım yok normal mi? 6 cevap verildi
Benim neden hayattan bir beklentim yok? 6 cevap verildi
Hiç Bir Şeyden Ve Hiç Kimseden Beklentim Hayalim Olmadan 12 Buçuk Yıldır Yaşıyorum Nasıl? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨