Hayattan hiç bir bekletim yok öylesine yaşıyorum neden?

Ne okul ne iş ne dış görünüş ne arkadaş ne sevgili ne gezme ne de sosyalliğim var , eee doğal olarak mutsuzum ama olsada bunlar mutlu olmayacakmışım gibi , benim için hayatın anlamı yok maalesef sanki herkes normal bi bana anormal böyle yaşamak..
Hayattan hiç bir bekletim yok öylesine yaşıyorum neden?
Cevapla