belli bir yaşa kadar aileme aittir ama o belli yaştan sonra birey oluyorsun ve o andan itibaren hayat benim hayatım oluyor. O saatten sonra hayatıma kimse müdahale edemez. Kendi hayatım hakkında kimseye karışma, söz söyleme hakkını vermem (ailem hariç)