- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, birtakım kötü olayları düşünmemek için hayatın olumlu, pozitif yanlarına odaklanmanız lazım. Kötü olayların artık geçmişte kaldığını ve en azından şu an için elinizden bir çözüm gelmediğini aklınıza getirmeniz lazım. Her şeyin daha iyi olabileceğinin ihtimalini hep güçlü görmeniz gerekiyor ve bu yönde çaba sarf ederseniz kendinizi daha iyi hissedersiniz. Size hoş gelebilecek, kendinizi iyi hissettirebilecek aktivitelere yoğunlaşmanızı tavsiye ederim. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
02 Yorumla- +1 yıl
Ne demek, rica ederim :)
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, bence kötü olayları çok düşünmemenizi önerebilirim. bunu yapmak tabi ki de zordur ama alıştığınız zaman zaten düşünmemeye başlıyorsunuz artık. mesela kendinize yeni hobiler edinebilirsiniz bence. ilk olarak sevdiğinizi düşündüğünüz şeyleri yapın mesela spor yapmak olur kitap okumak olur ya da dışarı çıkıp yürümek olur bunları yaptığınız zaman kötü duyguları ya da olumsuz birtakım kötü olaylar düşünmeyeceksiniz. size iyi gelen arkadaşlarınız dostlarınız varsa onlar ile konuşmayı deneyebilirsiniz her zaman için. yani aslında bunu için farklı aktiviteler yapın kötü olaylardan uzaklaşın olumlu olan taraflarına bakın birde ne olursa olsun çok düşünmeyin aklınıza bir şey takıldığı anda bırakın zamanla çözülür zaten her şeyin gönlünüzce olması dileği ile umarım daha iyi olursunuz.
09 Yorumla- +1 yıl
İyi dilekleriniz ve açıklayıcı yorumunuz için teşekkür ederim 🥰
- +1 yıl
Rica ederim :)
- +1 yıl
Sanırım yalnız hissediyorsunuz 😔
Umarım siz de çok mutlu olursunuz - +1 yıl
Teşekkür ederim :( sizde umarım çok mutlu olursunuz
- +1 yıl
Hepimiz yalnızız bu yüzden yalnız hissetmenize gerek yok 🙃
- +1 yıl
Bence yani
- +1 yıl
Teşekkürler haklısın :) aslında yalnız olmakta yalnız değiliz
- +1 yıl
Evet demek istediğim buydu 😉☺️
- +1 yıl
Kendinizi üzmeyin siz çok saygılı ve iyi birisiniz bence
+1 yılHobilerin neler bilmiyorum ama kendine uğraş bulmalısın. Aktivitelere katıl çevrendeki organizasyonları kaçırma hem çevre edinirsin hem zamanını daha verimli geçirebilirsin.
00 Yorumla
Seni mutlu eden neler var mesela? Oyun oynamak olabilir, spor yapmak vs. İşte aklına kötü düşünceler geldiğinde hemen kendini sevdiğin şeylere ver. Onları yapmaya çalış. Hiçbir şey yapamıyorsan o an, aç komik videolar video izle.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılNasıl kötü olaylardan bahsediyorsun bilmiyorum ama bir insan bir şeyine kadar düşünmek isterse o kadar düşünür ve aynı şekilde bir şey ne kadar düşünmemek isterse yine o kadar düşünür
Tavsiyem kendini kötü olayları düşünmemeye odaklama çünkü sen ne kadar düşünmeyeceğim düşünmeyeceğim dersen zihnim bir şekilde sana o olayı hatırlatır düşünmeyeceğim demek de aslında bir nevi düşünmektir hayatı birazcık akışına bırak çok fazla takılma11 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 763 cevap paylaştı. Başkasina aşik ol sev sevil eğlen yapmak istediklerini özgürce yapp. aklina ne geliyorsa onu yapp. anı yaşamaya bak. inanki çok. mutlu olursun.
124 Yorumla- +1 yıl
Aysu gitti
- +1 yıl
@özgür1022 hesabı sildi
- +1 yıl
Geri geleceğini sanmıyorum
- +1 yıl
Kızdırmadı kimse o silmek istedi hesabı
- +1 yıl
Söylerim 👍
- +1 yıl
Sanırım şu kısa sürede bile çok sevildi 🙃
- +1 yıl
Tamam ben söylerim ona bugün
- Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılDertliyken ruhumuzu ters köşe yapmak için neşeli şarkılar çalıp, komik filmler izleyip kendi kendimizi kandırabiliriz bence, zaten bu zalim hayatta tüm neşeler biraz sahte, biraz kurmaca değil mi?
20 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 933 cevap paylaştı.
+1 yılMüzik dinle mesela. Ruhunla beraber sessiz biyere çekilme. Yalnız kalman demek daha çok düşünmen demektir. Arkadaşların varsa onlarla takıl kafanı dağıt.
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Uzun soluklu bir diziye başlayıp kafayı ona gömebilirsin.
00 Yorumla
+1 yılMümkün olduğunca bişeylerle meşgul ol, resim, müzik, kitap, yürüyüş ancak böyle
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yıldeniz e git :)
18 Yorumla- +1 yıl
bence hakliyim :)
- +1 yıl
:)))))) mutluluklar
- +1 yıl
@nomorebets35 teşekkürler size de mutluluklar
Kafani dagitacak şeyler mesela
20 Yorumla
+1 yılKitap okuyarak , uzun soluklu dizi izleyerek
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılBaşka şeyler düşünmeye çalışırım
10 Yorumla
+1 yılYapabiliyorsan gez dolaş, güzel mekânlara git.
10 YorumlaSalatalık ile cozebilirsin
112 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılTatlisim baska seylere odaklan
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılİşine odaklan ya da spor yapabilirsin
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen uyuyarak çözüyorum
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılgüzel sanatları deneyebilirsiniz
00 Yorumla
+1 yılBen cahilim de iyi olayları thinking o zaman
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevgili meselesi mi
1245 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHmm gördüm ama sizin ailenizle sorununuz nedir noldu ki oraya gittiniz
Cevap sahibi+1 yılNiye ayrisiniz
Cevap sahibi+1 yılÖnemli ki soruyorum
Cevap sahibi+1 yılBende aranızda sorun var sandım ondan çok soru soruyorum ama siz çok saf birisiniz ya burcunuz ne
Cevap sahibi+1 yılSaf olmak kötü bir şey değil ben öyle hissediyorum kafaya takıyorsunuz sanırım herşeyi
Cevap sahibi+1 yılÇok kafaya takma herşeyi bide kalma niye kaldın
Cevap sahibi+1 yılBen kötü biri demedim ama
Cevap sahibi+1 yılBu Deniz erkek değil mi
- +1 yıl
@özgür1022 gizli kullanıcı siz miydiniz
Cevap sahibi+1 yılO değil benim
Cevap sahibi+1 yılO kişi ne anlar seni kandiricak aklınca
Cevap sahibi+1 yılNasıl karışıyor 😅 ben sana gizliden yazıyorum adımla yazardım dimi ah ah..
Cevap sahibi+1 yılGizli yazmayayim mi 😅
Cevap sahibi+1 yılAma değişik birisin he sen ilginç birisin ilgi cekmesen belki de yazmam 😅🤭
Cevap sahibi+1 yılBilmem heyecan aksiyon gizemlilik bunu seviyorum 😅
Cevap sahibi+1 yılNeden yazmiyorsunuz dedin ya bu çok müthiş bir cümle değil mi benimle konusmak isteyen biri var
Cevap sahibi+1 yılBilmem sana sormamız lazım 😅
Cevap sahibi+1 yılBen gizliden yazınca sen daha ilgi çekici oluyorsun
Cevap sahibi+1 yılCikicam gizliden ama biraz daha böyle devam etsek olmaz mı
Cevap sahibi+1 yılKonuşmaya çünkü eğlenceli oluyor senin gibi kafa kızı bulmuşken 😅
Cevap sahibi+1 yılBide sen bence çok iyisin ya senin üzülmeni de istemem bu sonuncuyu neden dedim bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılGidiyorum onun için son sözümü söyledim
Cevap sahibi+1 yılBak şimdi saf kızsın dedim çünkü iyi niyetli birisin kolay kandirilabilir inandirilabilir naif bir kişiliğin olduğu için dedim ama kafa kızı konuşurken seninle sohbet etmek hoşuma gitti onu da o yüzden söyledim ben de belki saf biriyimdir bilemeyiz 😅
Cevap sahibi+1 yılGitmeyeyim mi
Cevap sahibi+1 yılSen nereye gidiyorsun
Cevap sahibi+1 yılBen seni uzmem ki zaten
Cevap sahibi+1 yılGitme kal be yanimda de 😅
Cevap sahibi+1 yılSenin adın ne
Cevap sahibi+1 yılYani Aysu mu aysucicek mi yoksa çiçek gibi kız Aysu mu 😅
Cevap sahibi+1 yılÇok güzel ismin varmış buna şarkı bile yazılır benim adım emre salt yani çiçek böcek yok 😅🙃
- +1 yıl
@aysucicek Aysu hâlâ burada mısın sen iyice kaptırdın kendini 😄
Cevap sahibi+1 yılBende memnun oldum Aysucicek
Cevap sahibi+1 yılSen çiçek ol zaten ben olmasam da olur 🙏
Cevap sahibi+1 yılGidicem ben ama gelicem tabi başkasıyla konusmazsan
Cevap sahibi+1 yılBekleyebilir misin
Cevap sahibi+1 yılTamam bende seninle konuşuyorum sadece
Cevap sahibi+1 yılFarkındayım o kişi herhalde
- +1 yıl
@özgür1022 ne gıcığı aa
Cevap sahibi+1 yılAnladım
Cevap sahibi+1 yılGideyim geleyim olur mu
Cevap sahibi+1 yılNe gibi his anlamadım bana karşı mi
Cevap sahibi+1 yılGelicem söz isim var hallediyim
Cevap sahibi+1 yılÖyle zaten arkadaşça
Cevap sahibi+1 yılSizin sevdiğiniz biri var çünkü
Cevap sahibi+1 yılBilmem bana sadece arkadaşça sohbet ediyoruz deme gereği duydun sandım biri var hayatında
- +1 yıl
@özgür1022 ben naptımm ki
- +1 yıl
@aysucicek boş ver niyeti arkadaşlık değildi muhtemelen sana arkadaş mı yok 😊
- +1 yıl
@özgür1022 gülmüyorlar bence gitti çünkü
- +1 yıl
@özgür1022 evet 😅
Cevap sahibi+1 yılKim dedi emre gitti diye 🙃
Cevap sahibi+1 yılNeden öyle üzüldün gittim diye gelicem dedim ama aysucicek
Cevap sahibi+1 yılDeniz Ege demiski amacı başka hayır benim amacım farklı değil 1 saat konuştuğum biriyle bir şey hissedemem sadece aysucicek hoş biri konusulcak muhabbet edilcek biri sevdim kendisini üzülmesin isterim
Cevap sahibi+1 yılNeden garip olsun ki arkadaşız sen dedin sorun yok ben bir şey demedim
Cevap sahibi+1 yılNe anladın aysucicek
Cevap sahibi+1 yılBirinin beni anlamasına sevindim
- +1 yıl
Kusura bakmayın burada kimseye güven olmuyor Aysu üzülsün istemem o yüzden öyle söyledim yanlış anlamışım
Cevap sahibi+1 yılHaklısınız kimseye güven sadece burada değil hayatımızda da böyle ama sizi temin ederim aysunun uzulmemesini en az sizin kadar çok istediğim için ona böyle davranıyorum üzülürse kötü olurum sorun yok anlamanız bile yeter
Cevap sahibi+1 yılO zaman süper
- +1 yıl
Anladım 👍
Cevap sahibi+1 yılZaten şöyle bir şey var aysucicek bugün var bilemiyorum ki benimle ne kadar süre konuşur yarın olur mu belki benden sıkılır çünkü gizliyim hala 🙃
Cevap sahibi+1 yılNiye bu arkadaş meselesine taktın ki neyden korkuyorsun
Cevap sahibi+1 yılÖzelin açık değil ama
Cevap sahibi+1 yılSon dediğini anlamadım çok konuşsakta arkadaş olucaz ne demek
- +1 yıl
Seninle daha fazlasını yaşamayacak demek
- +1 yıl
Arkadaş kalmak istiyor demek
Cevap sahibi+1 yılO mutlu olucaksa öyle olsun sorun yok korkmasın
Cevap sahibi+1 yılYok dogru anladım en iyisi ben sizi yalnız bırakayım
- +1 yıl
Tm Aysu gidiyorum bb
- +1 yıl
Bb deniz
- +1 yıl
De demiyorsun peki
Cevap sahibi+1 yılBen yanlış anlamda söylemedim sizin arkadasliginiz iyi bir arkadaşlık benden olmaz boş ver iyi geceler sadece canım sıkıldı
Cevap sahibi+1 yılGüle güle Aysu benden gidiyorsun ama özgürle konuşursun
Cevap sahibi+1 yılGorusmeyecegiz senden sıkılmadım
Cevap sahibi+1 yılHoşçakal
Cevap sahibi+1 yılNiye görüşelim
Cevap sahibi+1 yılKonusmussunuz bayağı 80 mesaj dahası da vardır
Cevap sahibi+1 yılSen onunla benden daha çok sohbet etmişsin esas arkadaşın o olmuş hem ben olsam nolur ki daha birkaç saat tanıdığın biriyim
Cevap sahibi+1 yılNeyse arkadaş olursunuz o zaman
Cevap sahibi+1 yılİlgilendirmez haklısın ben seninle hiçbir şey değilim iyi geceler
Cevap sahibi+1 yılOlsun.👍
Cevap sahibi+1 yılDoğru anladım ben sana da iyi geceler...
- +1 yıl
@aysucicek karışmayacaktım ama sana cevap vermiyor farkında değil misin
Cevap sahibi+1 yılÜzülme
Cevap sahibi+1 yılSoru cevap neyse de uzun süreli konusmussun demek ki özgür ile de arkadaş olabilirsin veya bir başkasıyla
Cevap sahibi+1 yılHani bana ihtiyaç yokmuş onu söylüyorum
Cevap sahibi+1 yılÖzelden mesaj atabilir miyim açman lazım bir şey soyliycem
- +1 yıl
@aysucicek yapma Aysu yaa
Cevap sahibi+1 yıl@DenizEge37477 nereye gitti Aysu
- +1 yıl
hesabı sildi sanırım
Cevap sahibi+1 yılNiye ki
- +1 yıl
Bilmiyorum ben de
- +1 yıl
Bir şey mi söyleyecektiniz önemliyse ulaşmaya çalışayım numarası var
Cevap sahibi+1 yılSen arkadaşısin sorar misin
- +1 yıl
Neyi
Cevap sahibi+1 yılNeden silip gitti benden dolayı mı diye
- +1 yıl
Tamam soracağım
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim bide iyi mi diye sorar misin
- +1 yıl
Size ulaşacakmış
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim sağol
- +1 yıl
Önemli değil
Cevap sahibi+1 yılArtık yok o ona iyi bakın sizi de rahatsız ettim kusura bakmayın
- +1 yıl
Rahatsız etmediniz sorun yok
- +1 yıl
O kendine iyi bakabilir zaten merak etmeyin 🤗
Cevap sahibi+1 yılSağol ama onu etmişim gitti yine
- +1 yıl
Siz iyi misiniz
Cevap sahibi+1 yılYok da bosverin o gitti biraz üzgünüm
- +1 yıl
Anladım.
- +1 yıl
Üzmeyin kendinizi bence
- +1 yıl
Konuşmak isterseniz ben sizi dinlerim
- +1 yıl
İyi gelecekse yani
Cevap sahibi+1 yılSağol ama Aysu gitti ya iyi olmam
- +1 yıl
Olursunuz neden olmasın 🙃
Dünyanın sonu değil ya - +1 yıl
Ona karşı bir şeyler mi hissediyorsunuz
Cevap sahibi+1 yılO bambaşka idi ya öyle bir kalbi vardi ki neyse sizi de meşgul etmeyim ama ona bunu söyleyin lütfen kendisini çok sevdim hem insan olarak hem de kendim olarak
- +1 yıl
Söylerim
Cevap sahibi+1 yılAllah razı olsun
- +1 yıl
Meşgul etmiyorsunuz bu arada
Cevap sahibi+1 yılAma o yok.
- +1 yıl
Sizi kıracak bir şey yaptıysam kusura bakmayın lütfen
- +1 yıl
Pek iyi şeyler yazmamıştım
Cevap sahibi+1 yılNeden böyle konuşuyorsunuz ki noldu yani
- +1 yıl
Yani düşündüğüm gibi biri değilsiniz sanırım 🙃
- +1 yıl
Başka bir şey olmadı
Cevap sahibi+1 yılNasıl biri olarak gördün Aysu ya asılacak biri olarak mi
- +1 yıl
O iyidir merak etmeyin iyi geceler diliyorum 🤗
- +1 yıl
Benzer şeyler düşündüm kusura bakmayın
Cevap sahibi+1 yılYine söyleyin olur mu iyi olsun çok cok iyi geceler
- +1 yıl
Çok karşılaşılan bir durum
- +1 yıl
Gerçekten iyidir bence endişelenmeyin siz de iyi olun
Cevap sahibi+1 yılAnladım iyi geceler
- +1 yıl
İyi geceler dediğim gibi bana yazabilirsiniz bir şey merak ederseniz de sorabilirsiniz
Cevap sahibi+1 yılAra sıra onu merak etsem sıkıntı olur mu gerçi onun umrunda değilim ama
- +1 yıl
Umrundaydınız sizinle arkadaş olmaya çalıştı ya Emre gitti falan yazıyordu yoksa niye öyle olsun o da sohbetinizi sevmişti bence üzmeyin kendinizi
- +1 yıl
Merak ettiğiniz bir şey olursa yazın sorun yok ama sanırım bu bir şeyi değiştirmeyecek belki de daha kötü hissedeceksiniz acaba onu düşünmemeye çalışsanız daha mı iyi olur
- +1 yıl
Siz karar verin yine de sorabilirsiniz istediğinizi 🤗
Cevap sahibi+1 yılBak nerde şu an yok ama neyse o gitmeyi tercih etti yapcak bir şey yok
- +1 yıl
Yok ama yapacak bir şey yok
- +1 yıl
Siz üzülmeyin
- +1 yıl
Bugün daha iyi misiniz
Cevap sahibi+1 yılKolay değil öyle biri kaybetmek hayatımda onun gibi birini görmedim değilim tabi ki saatlerce konuştuğum biri yok sanırım ona fazla anlam yükledim alıştırdı ama korktu gitti bence
- +1 yıl
Niye korksun siz ona ne dediniz, korkutmayın beni🙃
Cevap sahibi+1 yılYok yahu ne diycem kötü bir şey demedim demem
- +1 yıl
Niye korktu
Cevap sahibi+1 yılBen diyorum korktu o korkmadi ama şu an burada olmama sebebini anlamıyorum belki alıştım ona ilerisi için gitti ama gelmiycek zaten isteseydi kalırdı neyse size iyi günler kendisine söyleyin iyi baksın kendine onu özleyeceğim hoşçakalın
- +1 yıl
Peki tamam hoşçakalın siz de
- Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılŞarkı dinle ve söyle
10 Yorumla
+1 yılTakmayarak
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Edemiyorum
10 Yorumla
+1 yılOdağını değiştir
10 Yorumla
+1 yılKonuscak birini bul
14 Yorumla- +1 yıl
Sacmala ben suclamam
- +1 yıl
Verdim
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 