İşi gücü olmayan, boş beleş takılan kişilerden hoşlanmıyorum çok mu abartı?

Akşama kadar işsiz güçsüz arabayla gezen, ortam yapan hiçbir erkeği önemsemiyorum. Ben kendim ve geleceğim için sürekli okuyan, araştıran çoğu zaman bir şeylerden fedakarlık eden biriyim. Ben bir şeyler yaparken öyle bir kişiyi yanımda taşımayı adil görmüyorum. Akşama kadar çalışıcam çabalicam bilek çürütücem o adamda akşama kadar gezicek tozucak. Haksız mı düşünüyorum?
İşi gücü olmayan, boş beleş takılan kişilerden hoşlanmıyorum çok mu abartı?
Cevapla