Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Ben hissetmediğim hiç bir duyguyu varmış gibi yapamam. Ki sahte bir gülümsemem olsun.
Ama bir yer var senede iki kere gitmek zorunda oluyorum. Ordayken iyiymiş, güzel vakti geçiriyormuş gibi yapıyorum. Ama sahte bir sevgi gösterimim olmaz. Ne veriyorlarsa onu alıyorlar benden.
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Hayır ben bunu asla yapmazdım yani bir duyguyu gerçekten yaşamıyorsam yaşarmışım gibi göstermem hiç bir şekilde. yani sahte davranamıyorum ki zaten. içimden geldiği gibi davranıyorum o gün mutlu değilsem gülemiyorum mesela ya da sevmediğim birini seviyormuş gibi de yapamıyorum. bu yüzden de içimden gelmediği hiç bir sahte davranışı sergilemem