Yaptığınız şeylerin sahte olduğunu düşünüyor musunuz?

Bazen biriyle karşılaşırsınız görüşmeyeli yıllar olmuştur ama sanki dün konuşmuşsunuz gibi gereksiz bir samimiyet vardır. 5 yıl geçti belki üzerinden ölümler kalımlar düğünler çocuklar oldu. Belki iş kurdunuz belki anne oldunuz... Hiçbir şey yokmuş gibi ya da olmamış gibi davranılması, görmezden gelmek mi?
Sizce normal mi bu tarz bir ilişki? ya da hiçbir şey geçmemiş gibi kızgın mısınız?
Yaptıklarınızın sahte olduğunu düşünüyor musunuz?
Yaptığınız şeylerin sahte olduğunu düşünüyor musunuz?
Cevapla