Ruhunuzun yarısından çoğunu ne oluşturuyor baktığınız zaman? 🍃

Ruhunuzun yarısından çoğunu ne oluşturuyor baktığınız zaman? 🍃

Ben zihnimi daha çok düşüncelerim ya da fikirlerim oluşturuyor veya sevgi olsaydı sevgi diyebilirdim. yani insanı aslında su ve yemek kadar etkileyen belki de daha çok etkileyen şey sevgidir. sevgi olduğu zaman insanın ruhu da doymuş olur ama sevgi yoksa kişi kendini sevgiye aç hisseder bu da insana belki de yapmak istemeyeceği ayda yapmam diyeceği şeyleri yapmasına neden olur. bu yüzden de zaten hayat boyu sevgi aşk gibi kavramlar ile ilgileniriz yani en azından ben bu şekilde düşünüyorum. başkası tamamen farklı düşünebilir bana göre.
Sorunun güzelliği.. Ama cevabını bilmiyorum. Çok güzel şeyler yazmak isterdim. Malefiz ki ne ruhumu, ne kişiliğimi tam olarak çözebilmiş değilim
Hımmmm🥺kalplerle dolu o, böyle pembik pembik 💕💞💓💗💖💘💝 yavaş yavaş yerini kırmızıya veren♥️❣️❤️🫀
Kırmızı kalp iyidir 😃
İki kırmızı kalp daha da iyidir doğru 😅
Mayamızda var..😏
🌸🌸🌸
Aşk oluşturuyor efenim aşk, akrep kadınıyım ben aşk coşku ihtiras damarımda kan niyetine akıyor😂
Oh oh maşallah daha n'olsun? 😂
😂😂
Cevap
9Cevap
Stres oluşturuyor bu yüzden bebeksi cildim bile bozuldu 🙄
O stres başa bela cidden...
İçimde büyük bir boşluk var bu aralar galiba şuanda benim öyle
Geçiş dönemi gibi bir şeydir inşallah, kısa vadelidir süresi...🙄
Bende öyle umuyorum😒
Gömdüğüm insanlarla dolu.. her yeri toprak.. dağlar var yanan.. tutuşan. .. sağnak yağmurlar yağsa keşke ruhumun en derininde.. çorak topraklar tekrar yeşerse.. dağlarin yangını sönse..
4/4 ünü @BiBusesin oluşturuyor iyi ki varsın güzellik🌹🥰💋
🌹🫶🏻❤️🔥
İnşallah imandır. Allah'ım lütfen iman olsun. Amin 💐
Stres 😅 Adımı yürüyen stres olarak değiştireceğim :))
Ben aşk Diyemem çünkü biz Bence bazı sevgileri aşk olarak tanımlıyoruz Ama aşk daha daha değerli bir şey bence Çünkü sevgi bambaşka Aşk bambaşka bir tanım Ben Güven diyebilirim çünkü Bence her şeyin temelini oluşturuyor
Değişiyor. Mesela şu an stres oluşturuyor😬
Aaa at o stres minnaklarını etrafından, nefes all nefes verrr... iki zıpla dört alkışla 😂
2 saate bişeyim kalmaz😂
Hadi inşallah 🌸
@kahvelikalp selam, yeni üyeyim de bir soru sordum kaldırıldı erkeklere de güvenemiyorum, İlk seni görüp yazdım rica etsem mesaj atar mısın
Mesaj atmıyorum, iyi günler.
Ilgi, sevgi, merak, insanlar
Ruhumun 3/4'ü dertten oluşuyor.
bir boşluk hissi
Tabiki de meleklerim ve aşk diyorum..
Minik tırtılım ❤
Benim ruhumun 3/4 ünü boş düşünceler dolduruyor
Maneviyat Allah yaklaşarak
Sabır..
Tamamı enerjiden ibaret bana göre
Sevgi❤️
Yorgunluk
Kasvett😂
Arzularim 😀
Dert dert dert boş insanlar
Su su
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?