50 yıl sonraki mi? Seni sen yapan nedir? Fiziksel bedenin mi? Düşüncelerin mi? Yoksa duyguların ya da eylemlerin mi?

50 yıl sonraki mi? Seni sen yapan nedir? Fiziksel bedenin mi? Düşüncelerin mi? Yoksa duyguların ya da eylemlerin mi?

5 yıldır hayatım değişmekte bende değişen hayatla değişiyorum eski ben benim o zaman kendimi biliyor tanıyordum bu benim diyorsun ama şimdi aynaya bakınca bu ben miyim ya diyorum değişen yeni bene hayret ediyorum bu yenin neyi ne zaman yapacağı belli değil kestiremiyorum kötü değilim ama eskisi gibi saf da değilim art niyetim yok ama niyetsiz de değilim değişim sanırım ben delinin biriyim 🦋
Hiçbirisi ben değilim, "ben" diyebileceğim bir şey, bir tanımlama yok. Hatta rumuzumun yinelenen olma sebeplerinden bir tanesi de bu. Soeuyu sorma sebebindeki gibi, bunların heosi değişiyor, insanlar da yineleniyor.
Sabit bir kavram değiliz, hiç olmadık ve olmayacağız bunun için zamanın durması gerekiyor ya da ondan bu kadar etkilenmememiz. Ben diye bir şey yok, hiç olmadı...
Cevap
11Cevap
Ben şu an olduğum kişiyim ne gelecek ne de geçmiş var sadece anı yaşayan ben gerçeğim.
Bir bütün sanırım.
Lakin gerçekten aslolan kişilik ve karakterdir.
50 yıl sonra zaten bu dünyada olmayacağım 😅
Geldik, gidiyoruz.
hepsi benim
gelişiyorum öğreniyorum benliğime katıyorum bir şeyler..
Soruyu ve detay kısmını okurken kim olduğumu unuttum
Beni ben yapan ruhum ve karakterimdir. Yıllar geçtikçe, insanlarla tanıştıkça bende düşüncelerim de değişir. Ama ruhum aynı kalır. Bu yüzden ruhum, benim ☁️
Gözlerim kimi görüyor 😃
Ben artık eski ibrahim değilim. Tabiki değiştim fakat çok değil. Çok değişmiş olsam burada olmazdım :)) nasılsın
Yakın tarihle mukayese edildiğinde aynıyım.
20 li yaşlarıma gidersek, o yıllardaki ben'i tercih ederim.
Dünkü ben bendim, bugünkü ben de benim, yarınki ben de ben olacağım...
Duygularım düşüncelerim ve krakterim. Değişemem çünkü o zaman kendimi inkar etmiş olurum.
Bugün olduğum kişi benim sonraki yıllardaki de ben olacağım İnşallah
Ben hep aynı kişiyim. 8 yaşında da böyleydim 30 yaşında da aynıyım. Muhtemelen 60 yaşıjdada böyle olacağım
Ben hep aynıydım hiç değişmedim, değişen sadece zamanla fikirlerimiz oda her yaşta olgunlasmaktan
Ben bende degilim, benden bana ne.
Geçmiş ya da gelecek boşverdim hepsine
Duygularım, düşüncelerim, hayallerimdi
Kimine başkaları kıydı, ve ben kıydım kimine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?