Beni güçlü tutan hiçbir şey yok, her tarafta eziliyorum. Ne yapmam gerek?

25 yaşındayım. hayatımda hemen hemen her gün sessizce kimse görmeden ağlıyorum. iş yerimde sahibi tarafından aşağlanıyorum. evde babam beceriksiz bir kız olduğumu söylüyor çalıştığım iş yerinde ki yoğunluk saatimi sürekli sorguluyor. annem sürekli yorgun olduğum uyuduğum zaman kızıyor laf söylüyor babamın tarafına geçiyor. erkek arkadaşım belki hayatıma dokunur dedim bir şeyler yazdığım da beni sıkıştırma rahatsız etme bıdı bıdı yapma diyo. dayanamıyorum nefes alamıyorum kalbimin ağladığını hissediyorum. beni güçlü tutan hiçbir şey yok sizce ne yapmalıyım bu satırları bile ağlarken yazdım çünkü derdimi anlatacak kimsem yok. olsa bile yüreğim bedenim onlardan kaçıyor.

Beni güçlü tutan hiçbir şey yok, her tarafta eziliyorum. Ne yapmam gerek?
Cevapla