Hiçbir şey yapasım gelmiyor, toparlanamıyorum ne yapabilirim?

Ne Geleceğim için ne bugünüm için hiçbirbşey yapmıyorum yapmak istemiyorum. Tüm gün yatıp telefonla oynuyorum bazen dışarı çıkıyorum nadir. Sadece bir tane dostum var. Öylesine söylemiyorum hakikaten görüştüğüm bir tane arkadaşım var. Uzun yıllardır depresyondayım yeni başlamadı ve benimle bütünleşti artık. Kendime çok acımasızım sürekli içten içe kendimi suçluyor, kendime hakaret ediyorum. Bitmiyor. Çok çok yoruldum bir şeyler yapmak istiyorum aslında ama en ufak harekete dahi geçemiyorum.

Hiçbir şey yapasım gelmiyor, toparlanamıyorum ne yapabilirim?
Cevapla