insanlar için normal basit olan her şey benim için eziyet en basitinden garsonluk gibi bir işi bile yapamıyorum onu da geçtim insanlarla konuşmamak için kaçıyorum
haklı olduğum anlarda bile kendimi savunamıyorum
konuşamıyorum arkadaşlar insanlar için günlük olan düşünmeden yaptıkları şeyi ben yapamıyorum
aklımdan geçen hiçbir şeyi doğru dürüst ifade edemiyorum
boğuluyor gibi hissediyorum bu boğulma hissi konuşamadığım için mi yoksa yıllardır içimde biriken hislerden mi bilmiyorum
doldum artık
daha 22 yaşındayım ama yoruldum
sadece ücra bir köşeye çekilip bir hiç gibi yaşamak istiyorum
ne yapmalıyım
üstelik kpss yaklaşıyor ve atansam ne yapıcam onu da bilmiyorum
konuşuyorum ama konuşamıyorum da bildiğin engelli gibi bir şeyim
ağlamak istiyorum sadece halime
benim gibi olup yenen var mı bu iğrenç şeyi
o kadar nefret ediyorum ki kendimden dilimi koparmak ağzımı paramparça etmek istiyorum
yok mu bir çözümü söyleyin lütfen
bıktım...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer