Kekemelik yüzünden hiçbir şey yapamıyorum? ne yapmalıyım?

insanlar için normal basit olan her şey benim için eziyet en basitinden garsonluk gibi bir işi bile yapamıyorum onu da geçtim insanlarla konuşmamak için kaçıyorum

haklı olduğum anlarda bile kendimi savunamıyorum

konuşamıyorum arkadaşlar insanlar için günlük olan düşünmeden yaptıkları şeyi ben yapamıyorum

aklımdan geçen hiçbir şeyi doğru dürüst ifade edemiyorum

boğuluyor gibi hissediyorum bu boğulma hissi konuşamadığım için mi yoksa yıllardır içimde biriken hislerden mi bilmiyorum

doldum artık

daha 22 yaşındayım ama yoruldum

sadece ücra bir köşeye çekilip bir hiç gibi yaşamak istiyorum

ne yapmalıyım

üstelik kpss yaklaşıyor ve atansam ne yapıcam onu da bilmiyorum

konuşuyorum ama konuşamıyorum da bildiğin engelli gibi bir şeyim

ağlamak istiyorum sadece halime

benim gibi olup yenen var mı bu iğrenç şeyi

o kadar nefret ediyorum ki kendimden dilimi koparmak ağzımı paramparça etmek istiyorum

yok mu bir çözümü söyleyin lütfen

bıktım...

Kekemelik yüzünden hiçbir şey yapamıyorum? ne yapmalıyım?
Cevapla