Olumlu bir kişiliğiniz olduğunu farz edersek olumlu düşünebiliyor musunuz? Yoksa karamsar mısınız?

Bilindik bir hikaye vardır;Görme özürlü beş kişiyi bir filin yanına götürüp fili tarif etmeleri istenir. Her biri filin ayrı bir parçasını tutar ve filin nasıl bir hayvan olduğunu açıklamaya çalışırlar.

Bacağı tutan, fili 'uzun ve yuvarlak bir hayvan olarak' tanımlar.

Kulağı tutan'ince, düz ve yelken gibi'diyerek tanımlar.

Hortumunu tutan, 'yılan gibi' der ve tarifler böylece gider...

İşte insan hayatı da bu hikayedeki gibidir. Hayatın neresinden tutarsanız, o tarafını görürsünüz. Zor yanlarından tutmak mümkün olduğu gibi, keyifli ve mutluluk verici yanlarından da tutmak mümkündür. Yeter ki bunu yapmaya istekli olun..

Olumlu bir kişiliğiniz olduğunu farz edersek olumlu düşünebiliyor musunuz? Yoksa karamsar mısınız?
Cevapla