Genel olarak pozitif biri misiniz yoksa her şeye olumsuz tarafından bakan mı?

Benim değişiyor bazen Polyanna gibiyim bazen de bütün olumsuzlukları gören taraftayım
Genel olarak pozitif biri misiniz yoksa her şeye olumsuz tarafından bakan mı?
Cevapla