İncindiğin de nasıl davranırsın, sen de incitir misin yoksa uzaklaşır mısın?

İncindiğin de nasıl davranırsın, sen de incitir misin yoksa uzaklaşır mısın?

kırıldım incindim ölmedim hala yaşıyorum önce intikam almak istedim sonra bunu saçma buldum ne yaparsam yapayım kırılmış ve incinmiş olmamı geri alamazdım oldu bir defa kırıldım ve asla düzelmeyeceğim bunu ona yaşatmam benim ondan farksız olacağımı gösterir ben farklıyım o yüzden gidiyorum ardıma bile bakmadan onu hayatımdan çıkarıyorum bensiz ne hali varsa görsün umurumda değil

kırılan bir insan nasıl davranır ya da sen kırıldığın da nasıl davranırsın onu incitmek mi istersin yoksa ondan uzaklaşmak mı?

#DengesizBirAdam

İncindiğin de nasıl davranırsın, sen de incitir misin yoksa uzaklaşır mısın?
Cevapla