Son günlerde çok denk gelmeye başladım. Orijinal karakterlere saygımız sonsuz.
Yahu senin misyonun ne ki vizyonun ne olsun Allah aşkına diyesim geliyor.

Son günlerde çok denk gelmeye başladım. Orijinal karakterlere saygımız sonsuz.
Yahu senin misyonun ne ki vizyonun ne olsun Allah aşkına diyesim geliyor.

Boş beleş insanlardan uzak duruyorum.. Benim için insan büyüdükçe küçülmeli. Özgüven ve kibir karıştığı zaman işler sarpa sarıyor. Keyifli günler..
Teşekkür ederim..
Rica ederim
Eğreti duruyor, bu çok belli.. Komik geliyor bana, ciddiye alıp cevap bile vermiyorum..
Teşekkür ederim..
Rica ederim
Cevap
2Cevap
ne bileyim boş beleşli hiç bir şeyi sevmiyorum, alerji yapıyor
Umursamıyorum hiç
Umursamıyorum.
En güzel cevap oluyor onlara 😊
Detayda ki bıkkınlık fena 😄 onlarla i dont muhattap
Haddini bilmeyene itinayla hadleri bildirilir. Benden uzak olsunlar.
Umursamamak en iyisi
Öyle yapıyorum
Hiç takmıyorum.
Bir köşede oynasınlar.
Benden uzak olsunlar
Boylarının ölçüsünü veriyorum...
ben de herşeyi biliyorum: ))
İletişimi kesiyrm bn
uzağımda tutuyorum öyle tipleri..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar