Az veya çok olumsuz durumlardan etkilenmemenin yolu nedir?

Hiçbir şeyin beni etkilemesini istemiyorum. Duygusuz, ruhsuz, katı olmak istiyorum. Duygular ile de denedim. Bana hiçbir faydası olmadığını gördüm. Daha acımasız, bencil, duygusuz olmanın, acı olaylardan kötü anlardan etkilenmemenin yolları sizce neler?

Az veya çok olumsuz durumlardan etkilenmemenin yolu nedir?
Cevapla