İhtiyacım kadar alişveriş yaparım. yani mesela bir takımı cok beğendiysem alirım ama o ay başka bir şey almamak icin kendimi tutarım. Savurgan degilim ama sevdiğim şeylerden de kendimi mahrum etmem.
Evlenme merakım yok. Nasibimde varsa illaki olur kovalamıyorum.
Bugüne kadar hiç kimseye ozel görüntümü atmadim. Şu çağda atmayan kız nadir.