
İnsanlar birçok manipülasyon yöntemi kullanır ama ben bunlara ihtiyaç duymuyorum. Sözlerle oynama, konuyu eğip bükme ustalığına sahibim.

İnsanlar birçok manipülasyon yöntemi kullanır ama ben bunlara ihtiyaç duymuyorum. Sözlerle oynama, konuyu eğip bükme ustalığına sahibim.
Her ilişkide tartışmalar anlaşmazlıklar olabilir olması normaldir herkes bir olamaz her konuda. Tartışma esnasında üslup çok önemli üslup düzgün olduktan sonra stratejiye gerek yoktur.
Tartışmadan bir süre sonra gülerek sarılırım.
Teşekkür ederim loki 🙏
Cevap
4Cevap
Stratejim yok
Stratejim yok, istesem yaparım ama yapmam çünkü saf olan sevgime zarar verir. Haksız isem özür dilerim ağrıma gitmez gönlünü almak.
kullanmıyorum. çünkü bir sevdiğim yok djfkekf
Mizantrop musub
hangi ben, ona bağlı. biri öyle evet. diğeri daha iyimser biri, insanlardan o kadar nefret etmiyor.
Sen şizodaşsın yssdnmfew
gahahdhhad yok,. benliklerim bölünmüş sadece sjgkwkfkskfks
Sırlarımı ifşa etmeyeceğim. Ama takipteyim kendimi geliştirmem lazım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?