
Evet dönüştüm ama memnunum
Hayır her zaman aynıydım
Zaman içinde değiştim iyi veya kötü.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bu değişimi uzun uzadıya anlatmak isterdim ama artık anlatmaya dermanım bile yok. Zaman içinde hatta bir anda kendim olmaktan geçip ailemin kızı oldum. Şimdi ise bunu değiştirmek istiyorum. Bunu değiştirmek için de ailemden izin almam gerekiyor. Yani anlayacağın değiştim. Hiç memnun değilim. Bu durumun içinde de sıkışıp kaldım.
Öyle değilde kınadığım, bana yapılmasından deli gibi korktuğum, hatta başıma gelse asla affetmem vs diye canım senaryolar kurduğum bir şeyi yaptım ve o beni affetti... Çok pişmanım, bu benim için çok ağır oldu. Sana yapılan değil de senin yaptığın daha çok insanı mahvediyor.
Dönmüştüm ve farkına varır varmaz kendime çeki düzün verdim.
En güzeli kanks
Hayır her zaman olmak istedim kişilikteyim
Cevap
22Cevap
Bir dönem kendimi tanıyamıyacak kadar olmak istemediğim karaktere dönüşmüştüm. Baktım kendimi git gide dibe battığımı gördükçe "artık yeter" dedim. Çok şükür o ruh halimden çıkıp gerçek kendim olmayı başardım.
Dönüştüm ve orada da kaldım.. Dibin dibindeyim ve daha da çıkamıyorum
Şu sıra eleştirdiğim, kınadığım, kaçtığım, sevmediğim insanlara dönüşüyorum gibi. Ama bunu durdurmak temennim. Çünkü istemediğim birine dönüşmek istemiyorum ‽
Şartlar gereği bazen orjinalim dışında davrandığım oluyor..
Kalp kırmak gibi..
Eskiden asla aşık olup kendimi kaybetmem diyordum ama aşktan gözü dönmüş birine dönüşmüştüm. Zamanla yanlış olduğunu fark edip toplarladım ama 8 yılım gitti.
Zaman içinde değiştim; değiştirenlere "eyvallah" der susarım.
Tam olarak olmak istediğim yerde olmak istediğim karaktere sahibim, elbette zaman içinde değiştim ancak hep kendi arzularımın peşinden gittim.
Zaman içinde kendimi tanımadığım kişiliğe donustum elhamdülillah deprem sayesinde kafam aklım başıma geldi 🌷
Bir saat kadar dönüştüm.
Birini dövdüm.
Hem de sokağın ortasında.
En son hatırladığım uçan tekme gibi bir şey attığım...
İyi olmaya çalışıyorum ama aksi için çok zorluyolar
Kötü değil harika bir kişiliğe dönüştüm gurur duyuyorum kendimle.
Evet dönüştüm ve gayet memnunum bundan eskisine göre daha mutluyum.
Ben hiçbir zaman olmam gereken bir varlık olmadım ki. Kişiliğim sahte.
Özellikle sinirlendiğimde olmak istemediğim bir insana dönüşüyorjm
Ara ara dönüyorum bazen ben bile kendimi taniyamiyorum.
Evet bazı yöneriyle mutluyum bazıları ile ise mutlu değilim
Eğer yine dostlarımdan ihanet yersem?
Bu sefer geçmişimin sessizliğiyle patlayacağım !
Zaman neyi olduğu gibi bırakıyor ki degisiyoruz dönüşüyoruz
Hayatımın bir döneminde evet. Şimdi istediğim gibi biriyim.
Evet ama kimsenin kendimden ödün vermeye degmeyecegini anladım
Annemle kavga ederken oluyorum. İnsanı çileden çıkarıyor çünkü. Allahtan her zaman olmuyor.
Dönüşmedim çünkü dışarda da kendim gibiyim. Başka bir şekle bürünmüyorum.
Olmak istemediğim kişiliğe dönüştüm zaman içerisinde ve bundan kurtulmaya çalışıyorum
Olmak istemediğim kişiliğe dönüşmedim de olmak istemediğim kişiliğin bir iki özelliğini kullandım.
Sanmıyorum ya. İstesem de olmaz bence insan doğası er geç özüne döner
Herşeye rağmen kendi kişiliğimden ödün vermedim ve vermem de...
Dönüştum şu an ki halim eskiye dönmeye çalışıyorum 😔 ama çok zor
Iyi veya kötü illaki değiştim ama şu an ki benden oldukça memnunum.
İnsanların bana yaşattıklarından sonra merhametimi kaybettim
Evet olmuştu. Farkına vardığında tuhaf bir aydınlanma yaşıyorsun
Dönüştüm pişman değilim
Bence de en güzeli
Yıkık depresif şizofren paronayak bagimli serseri anarşist birine donustum
Bu abimizin her postun altında yorumu vardır sitede. Acaba siteye mi çalışıyor yoksa ne yapıyor belli değil.
Engelledim şimdi kudurabilirsiniz.
Hem aynıyım değişmedim
Bazen
Lanet olsn daha ne kadar alçalabilirimm
Hep aynıydım.. hiç değişmem
dönüştüm memnun değilim
evet şimdi mesela son 4 yıldır çok değiştim
Hayır her zaman aynıydım
Hayır her zaman aynıydım.
Dönustum ama duzelecegim
Kişiliğimiz sabittir çizgimizi bozmayız
10 aydan beri böyleyim.
Galiba evet bu ben değilim gibi
Tahammülüm azaldı.
Bazen insanlar degiştiriyor beni
Evet önceden olmuştu memnun değildim
Hayır her zaman aynıydım
Zaman içinde değiştim iyi veya kötü.
Genelde ben yine aynı benim 😃
değişirim insanına göre
Bir ara ne yazık ki oldu.
dönüştüm ama memnunum
Acımasız oldum ama iyiyim böyle.
Bazen olabiliyor öyle.
Evet aynen.
Hayır
Hm bilmiyorum gerçekten
Kötü yönden dönüştüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?