30 yaşında insanlar alfabeye kastı varmış gibi gülmese olmaz mı?

Harfleri yanyana sıralayıp gülme şeklini hayatında bir kere bile kullanmamış insan evladı olarak tek miyimdir?🤔

Güncellemeler
+1 yıl
Espriydi isteyen istediği gibi gülsün 😇
Güncellemeler
+1 yıl
Sjsjsj😂
30 yaşında insanlar alfabeye kastı varmış gibi gülmese olmaz mı?
Cevapla