Rol yapmadan, doğal hâliyle güldürebilen insanlar hâlâ var mı?

Var, ama çok azlar. Çünkü doğal mizah; rol, maske ve onay arayışı olmadan kendin olabilmeyi gerektirir. Çoğu insan görünür olmak için abartıya sığınıyor. Gerçekten güldürenler ise sessizce fark edilir, bağırmaz.
Rol yapmadan, doğal hâliyle güldürebilen insanlar hâlâ var mı?
Cevapla