
herkes kötü diyorsa kötüdür diyerek topluma uymadım ben senin arkanda durdum ödülüm bu muydu nankörlük mü de öfkelenen genç adama yaşlı adam döndü baktı şu anda nankörlük olarak gördüğün şey aslında senin iyiliğin için anlayacaksın yıllar sonra adam mezarı başında bunu hatırladığın da gülümsedi ve şunu söyledi haklıymışsın ihtiyar o yaptığın benim iyiliğim içinmiş
Toplumsal algılarda insanları yaftalamak kolaydır ve bazı insanların da bir tarafın kötü dediğine kötü olarak bakması kaçınılmazdır iyi olarak lanse edilen kişilerin de kötülüğü görülmez peki siz bu bağlamda
Birisinin kötü ya da iyi olduğuna nasıl karar verirsiniz kendi dürtüleriniz mi ön plan da yoksa toplumsal yargılar mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer