
Günaydın... Henüz uyanamamış bir şekildeyim. Birkaç saate çıkarım o durumdan. Sizde durumlar nasıl?

Günaydın... Henüz uyanamamış bir şekildeyim. Birkaç saate çıkarım o durumdan. Sizde durumlar nasıl?
Günaydın,
Güne güzel başladım mutluyum enerjik hissediyorum. Arkadaşım gelecek ve onunla kahve içip alış verişi gideceğiz, az sohbet muhabbet on numara iste..
Günaydın
güne oldukça enerjik başladım. aslında geç uyudum biraz bu yüzden de geç uyandım ama biraz uyuduğum için sanırım şu an yorgunluğum kalmadı pek sabah kahve içtim şimdi de şarkı dinliyorum öyle.
Biraz halsizim..
Yorgunluk var.
Enerjik ve mutlu
Cevap
8Cevap
Bugün uykusuzluğum üstümde. Sabaha karşı uyanıp dönüp durdum. Uykusuz olduğum halde güne iyi başladığımı düşünüyorum
Güno, dün gece pek iyi değildi fakat güne güzel başladım, bismillah 🧘♀️
Tünaydın, ben bu sabah baya enerjik başladım. Yani kahvaltıya gitmek için erken uyandığımdan biraz huysuz olsam da açılmam kısa sürdü 🙄
Alerjik öksürük yüzünden hasta şekilde uyansam da yine mutlu idim şükür
Teşekkür ederim, 😊
Merhaba. Güne su içerek enerjik başladım. Ofisteyim güzel geçiyor ❤️
Karın ağrılı uykulu sinirli bıkmış bir şekilde güne başladım.
Uyanabildiğim için şükrediyorum ve enerjimi yükseltmeye çalışıyorum
İşten eve gidiyoruz
Öyle yapacağım eve bir varayım sana kolay gelsin keyifli günler
Hastayım ya leş gibi başladım
Geçmiş olsun 🙏🏻🙏🏻
güzel başladım. hareketli gibi sakin gibi karışık biraz... çok çok güzel işte.. karışık..
Enerjiiii doluuu... 😍🤗
Güne iyi başladım ama şu saatlerde hiç iyi değilim.
Sinirli stresli başladım
Uykulu ve hasta maalesef.
Teşekkürler 🙏🏻
Keyifsiz bir şekilde çalışmaktayım.
Enerjik
Normal uyandım
Mutlu, neşeli, enerji dolu
Güzel başladım
Günün nasıl geçtiğini anlayana kadar akşam oluyo
Günaydın KS ☀️
Enerjik 👌
İlk defa bugün olduğu için şükrediyorum maşallah 😀
mutlu, musmutlu
Ağrılı, huysuz😒
Fena değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?