Iyi uyuduysam keyfim yerinde uyanırım, pek tembel olmam..😌🙃🤭
Peki ya siz?
💫
Peki ya siz?


Hamdolsun KENDİMİ bildim bileli tükenmez bir enerjim hep var.. Bildiriyi okuyan tüm arkadaşlara önce sağlık sonra bol enerji dolu Mutlu oranında hayat diliyorum..
Çabucak kalkarım genelde
Günaydın canım, uykumu alamadan uyandım sabah 🙃
Cevap
44Cevap
Yorgun uyanıyorum
Başağrım yoksa bir de tatilse müzik dinleye dinleye dans ede ede kalkarım. Bugün şarkım buydu:
https://youtu.be/_x3G9SD6wRQEnerjik.. hep heycan ile uyanirim yeni bir gün yeni bir mutluluk yeni isler vs vs ve bu arada günes parliyorsa bisikletim ile sirkete gecerim muzik dinleyerek full ses.
Hayat cok güzel!
Çoğunlukla enerjik... Çünkü her yeni gün yeni bir dünya, yeni bir başlangıç yapmak için sebep.
Erkende yatsam geçte yatsam bu yaştan sonra kolay uyanılmıyormuş 😬
Eskiden temiz uyanırdım ama son birkaç senedir bayağı bir enerjik uyanırım
Sabah enerjim full oluyor hatta bu enerji evdekilere de bulaşıyorum biraz sataşıyorum onlara :D
O gün önemli bir günse enerjik olurum. Değilse salarim. Benimki tamamen isteğimle alakalı
Bergen dinleyerek güne başlıyorum var gerisini sen hesap et
Günaydın🍁
Hep enerjiğimdir. Mutlu uyanırım, güne mutlu başlarım.
Benim değişiyo aslında ya birgün çok enerjik uyanıyorum birgün çok tembel
Kabus görmediysem, sağlıklı bir uyku çektiysem enerjik uyanırım.
Ne çok enerjili nede çok enerjisiz olmam ortası hep
İkisinin arasında uyanıyorum, bugün de ruh gibiyim hayırlara gitsin 🙄
İşe giderken uyanmak istemem tatillerde enerjik olurum
Uykumu aldıysam keyfim iyi uyanırım. Almadıysam çok kötü mutsuz oluyorum
Uyuşuk oluyorum genelde..
Evvettt cunku insanlarla nadiren ve zor birsekilde arkadas buldugumdan
huysuz ve tembel oluyorum ama gune bagli cok enerjik de olabiliyorim
Enerjik uyanmaları seviyorum.
Enerjik. İçim dışım enerji dolu zaten.
Erken yatan erken kalkar eberjisi yerinde olur
Sabahları hep tembel uyanırım
Uyanınca dinlediğim şarkıya bağlı 😅
Bitik durumda uyanıyorum
Enerjik uyanırım 3 4 saat yeter
Yataktan çıkmam kolayına
Enerjiksiz.
İş yoksa gayet formda uyanıyorum 😂
Sabahları enerjiğimde öğleye doğru uykum geliyor
Enerji göbek adım
Uykumu aldiysam enerjik olurum
Bugün tembelce uyandim
Bende durum hep aynı 😂
Her gün değişebiliyor
Hiç uyuyamadım her yerim ağrıyor
Şöyle bomba gibi uyanmayı özledim.
Hiçbir zaman enerjik uyanmiyorum
Bu aralar sinirli uyanıyorum.
Aynı bende iyi uyursan enerjik oluyorum.
duşa girene kadar miskin bir adamım :)
yeter ki o gözlerimi açayım
günaydın
Tembel
tembel
degisken
Sabah enerjik uyanan cindir
Çakıı gibi uyanırımm
Bomba gibi
Tembelll
Uykusuz aksii nağlet bi sekilde uyanmaya calisirim
Tembel
enerjik uyanırım
İşe giderken polyanna olmaya gerek yok sonuçta
Ben hep tembelim
Enerjik🌸
Tembellik
İyi mi uyudun ki?
Sen uyandın mı
Tembel uyanırım
Suratsiz olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?